לקנות דירה ביוון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

לקנות דירה ביווןאם אתם מעוניינים, חולמים, שואפים או סתם מתעניינים לגבי לקנות דירה ביוון, הגעתם למדריך למתעניין המתחיל. הנה כל מה שרציתם לדעת על השקעות נדל"ן ביוון, כולל נתונים כלכליים ונתונים על שוק הנדל"ן ביוון, המלצות על אזורים ביוון לרכישת נכס וכל מה שבין לבין.

לקנות דירה ביוון זו לא חוכמה גדולה, אבל זו כן חוכמה לרכוש דירה ביוון במחיר הנכון, במיקום הנכון, בעיתוי המדויק ולמטרות הנכונות. אם אתם לקראת רכישת נכס ביוון, או שמא אתם סתם מתעניינים בכך, יש לנו המון מידע לחלוק אתכם במדריך הבא. אבל קודם כל, קצת מידע, רקע והיסטוריה על יוון, שתאמינו או לא, כוללת יותר מ-3,000 איים שונים (!).

קצת רקע חשוב על יוון לפני שרוכשים בה נכס

אם אתם חושבים לקנות דירה ביוון, חשוב לדעת כי יוון היא מדינה הממוקמת בדרום-מזרח אירופה ויש לאורכה ולרוחבה קווי חוף וקווי נוף עוצרי נשימה. יוון למעשה שוכנת בדרום חבל הבלקן ומרגלות חוף הים התיכון, מה שמקנה לה את האווירה הים תיכונית הזאת שתיירים מכל העולם מגיעים כדי לחוות. כמה תיירים? בערך 25 מיליון – 33 מיליון בכל שנת תיירות, כולל בחורף שנחשבת עונת שפל בתעשיית התיירות ברחבי העולם. נכון להיום ומשנת 1981, נכנסה יוון כחברה רשמית באיחוד האירופאי.

במובן מסוים, אפשר להגיד כי יוון היא מדינה קטנה עם היסטוריה מרשימה שהתפתחה לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. היא מכונה לעתים קרובות "ארץ האלים והאלות", אבל הרבה מעבר לזה, היא ידועה גם בנופים היפים ובחופים המדהימים שלה.

עם ההיסטוריה העשירה שלה, יוון היא ביתם של אתרים עתיקים רבים כמו האקרופוליס והפרתנון שנותרו ללא שינוי מאז ימי קדם, מה שמושך תיירים מרחבי העולם כדי לחוות מקרוב בפלא הארכיטקטוני הזה. במילים פשוטות, יוון היא מדינה מלאת פלאי טבע ואטרקציות תרבותיות, כמו גם הזדמנויות השקעות נדל"ן מסוגים שונים.

לקנות נכס ביוון: למה כדאי ספציפית לישראלים להשקיע בנדל"ן?

אם אתם מתכננים לקנות דירה ביוון, חשוב לדעת כי כלכלת המדינה הייתה נמצאת בדעיכה שנים רבות בשל שיעורי האבטלה הגבוהים והמיתון הכלכלי. ניתן לייחס זאת למשבר החובות של יוון, שהחל ב-2009 כאשר יוון לא הצליחה להחזיר את חובה הלאומי. עם זאת, למרות האתגרים הללו ואולי אפילו בזכות האתגרים הכלכליים האלו, יוון עדיין מציעה הזדמנויות השקעה מצוינות למי שמחפש לקנות דירה או להשקיע בנדל"ן.

כאשר המשבר העולמי פקד גם את יוון, ממשלת המדינה החליטה שהיא מנצלת את המצב הכלכלי המצער שהיא נקלעה אליו. בתוך כך, ממשלת יוון החליטה שהיא מעודדת השקעות נדל"ן זרות של משקיעי נדל"ן מרחבי העולם. כתוצאה מכך, יוון יצרה אמנת מס בינה לבין מדינות שונות, כאשר ביניהן גם ישראל. לפיכך, יוון היא יעד אטרקטיבי מאוד ספציפית עבור ישראלים. זאת, בשל הטבות מס שונות שהמדינה מציעה לישראלים המעוניינים לקנות דירה ביוון. וזו הסיבה לכך שספציפית עבור ישראלים, רכישת נכס ביוון היא השקעת נדל"ן פנטסטית.

הערים המומלצות ביוון לרכישת נכס

אם אתם מחפשים לקנות דירה ביוון, כאמור, גודל השוק שלכם הוא לא קטן. אוכלוסיית יוון מונה כ-10-11 מיליון אנשים, כאשר הערים המרכזיות להשקעה בדרך כלל יהיו אתונה, סלוניקי ועוד. באופן כללי, חשוב לדעת שליוון יש הרבה ערים שונות (יש בה למעלה מ-3,000 איים שונים) שתוכלו לקנות בהן דירה. אם אתם מחפשים עיר עם רמת חיים טובה, שיעור פשיעה נמוך ושפע של שירותים, אז אתונה היא האפשרות הטובה ביותר בדרך כלל עבור משקיעים זרים, לרבות ישראלים.

כמו כן, תוכלו לבחור באתונה, שהיא בירת המדינה יש הרבה אטרקציות תרבותיות, אתרים היסטוריים, מוזיאונים ומסעדות, מה שהופך אותה למקום אידיאלי עבור אנשים שאוהבים היסטוריה ותרבות, אבל גם עבור משקיעי נדל"ן זרים. יש באתונה גם שפע של פארקים ואזורים ירוקים שהופכים את העיר לפופולרית מאוד.

בנוסף, כדאי לקחת בחשבון את סלוניקי כאשר מעוניינים לקנות דירה ביוון. סלוניקי היא העיר השנייה בגודלה ביוון וגם אחד ממרכזי התרבות החשובים באירופה. סלוניקי ידועה בהיסטוריה העשירה והעתיקה שלה, כמו גם בארכיטקטורה שראשיתה בתקופה הביזנטית. למעשה, תיירים מכל העולם באים כדי לחוות מקרוב את הפלא האדריכלי שקורה בעיר הזאת.

נתונים כלכליים ונתוני נדל"ן ביוון

מעוניינים לקנות דירה ביוון? כדאי לדעת כי דמי שכירות חודשיים ממוצעים ביוון עומדים על כ-1,400 – 1,650 אירו. ועם שיעור השינוי במחירי הנדל"ן ביוון העומד על כ-9.3% בשנים האחרונות, תשואה ממוצעת על נכס להשקעה ביוון יכול להגיע לכדי 5.5% – 11% בשנה. כמו כן, חשוב לדעת כי גובה המס על רווחי הון ביוון עומד על 15%, בעוד שמס רכישה של נכס ביוון יכול לנוע בין 8% – 13% ממחיר הנכס בפועל.

אם אתם מעוניינים לרכוש דירה ביוון למטרה של השקעה, כנראה שאתם עומדים להשכיר את הנכס הזה למטרת מגורים או נופש, עבור סטודנטים, מקומיים וכולי ככה או ככה, כדאי לדעת כי שיעור המס על הכנסה משכר דירה ביוון עומד על כ-7.5% ברוב המקרים.

לקנות דירה ביוון: ייעוץ מטעם יועץ השקעות נדל"ן בחו"ל

מעבר לכך שיועץ השקעות נדל"ן יכול לעזור לכם למצוא אזור טוב להשקיע בו והוא גם יכול לעזור לכם עם החוקיות של רכישת דירה ביוון, הוא יעזור לכם לתכנן נכון את ההשקעה שלכם לטווח קצר או ארוך יותר.

במילים פשוטות, הסיבה שבגללה חשוב לקבל ייעוץ מיועצי השקעות נדל"ן בחו"ל היא, כי היועצים האלו יכולים לעזור לכם לברר איזה סוג של נכסים זמינים, כמה הם עולים ומה גובה התשואה שתקבלו עליהם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו