דירות באתונה להשקעה – המדריך השלם להשקעות נדל"ן בבירת יוון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

דירות באתונה להשקעהחושבים לרכוש נכסים להשקעה באתונה? או אפילו דירות באתונה להשקעה? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר. משקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם מזמנים את אתונה כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר לשנת 2022. מדוע? במהלך המאמר נמנה את כל היתרונות הגדולים שאתונה מציעה למשקיעיה. מעבר לכך, נגע בסיבות המרכזיות בגינן משקיעי נדל"ן ישראלים בוחרים לעזוב את השוק המקומי לטובת שווקים רבים בכל רחבי העולם, נגע בחלופה המרכזית של השקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות ונכיר את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר באתונה. אז רגע לפני שאתם מתחילים לחרוש את שוק הדיור שאתונה מציעה למשקיעים זרים מכל רחבי העולם, חשוב שתקדישו מספר דקות לקריאת הפסקאות הבאות.

 

דירות באתונה להשקעה: חושבים לחסוך בתוכניות חיסכון בנקאיות ונטולות סיכון? חשוב שתכירו את החיסרונות שהבנקים היו שמחים שלא תכירו

לפני שנגע בכל יתרונות ההשקעה באתונה, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית של השקעות נדל"ן, תוכניות חיסכון בנקאיות. חוסכים בתוכניות חיסכון של הבנקים? חשוב לדעת שהתוכניות הללו גורמות לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. אנשים רבים בטוחים שתוכניות חיסכון בנקאיות הן אפיק החיסכון הבטוח ביותר, אך האמת היא שהן אפיק החיסכון המסוכן ביותר. הבנקים משווקים את התוכניות הללו בתור תוכניות שאינן חשופות לאפיקי השקעה כלל, כך שלא ניתן להפסיד בהן. מה שהם לא מספרים זה שכל סכומי החיסכון חשופים לשחיקת האינפלציה. האינפלציה בישראל עומדת על למעלה מ 4% משנה לשנה ואילו האינפלציה בארצות הברית טיפסה ל 9.1% משנה לשנה. במילים אחרות, כל סכומי החיסכון שלכם נשחקים באחוז האינפלציה בכל שנה!

 

ולמה לא בישראל? הסיבות בגינן משקיעים ישראלים בוחרים להשקיע מעבר לים

ומה עם השקעות נדל"ן בגבולות ישראל? ישנם מספר חסרונות משמעותיים בגינם משקיעים רבים כיום בוחרים להשקיע מעבר לים. ריכזנו עבורכם את החיסרונות המשמעותיים ביותר, והם:

 

  • מחירי דיור גבוהים

מחירי הדיור בישראל נמצאים בשיאי כל הזמנים לאחר עשור של עליות מחירים רצופות. בעשור האחרון מחירי הדיור עלו בעשרות ואף במאות אחוזים. רק בשנה החולפת המחירים המריאו בכ 15% בשנה בודדת. המחירים הגבוהים מגלמים את סיכויי ההשבחה העתידיים. משקיעים ישראלים רבים סבורים כי ישנם שווקי נדל"ן רבים בעולם בהם פוטנציאל ההשבחה גדול מזה הקיים בשוק המקומי בגבולות ישראל.

 

  • דחיקת המשקיעים הקטנים

אין מקום למשקיעים הקטנים בישראל. ללא הום עצמי גבוה במיוחד, המשקיעים לא יצליחו לרכוש נכסים אטרקטיביים בפריים לוקיישן. המשקיעים הקטנים בישראל יאלצו להתפשר על דירות קטנות וישנות הממוקמות באזורי פריפריה.

 

  • אחוזי תשואה נמוכים – בין 2.2% ל 4.7% בכל שנה

אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים למדי. אחד מהכללים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים הוא – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה נמוכים יותר. בישראל תקבלו בין 2.2% ל 4.7% תשואה בכל שנה ואילו באתונה תוכלו ליהנות מ 7% עד 10% תשורה בכל שנה.

קראו עוד: בתים למכירה ביוון על הים

דירות באתונה להשקעה: הכירו מקרוב את בירתה של יוון

אז למה דווקא אתונה? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות בירתה של יוון. בירתה של יוון מהווה מרכז תרבותי, תיירותי, פוליטי וכלכלי של המדינה כולה. בעיר מתגוררים למעלה מ 500,000 תושבים מקומיים ועוד כ 3,000,000 במטרופולין. הכלכלה המקומית עמדה בפני לא מעט אתגרים בשנים האחרונות, כאשר הגדול מכולם היה המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008. המשבר פגע אנושות בכלכלה היוונית, עד כדי סף פשיטת רגל. אחוז האבטלה במדינה זינק, מחירי הדיור צנחו והאינפלציה הרימה את ראשה. אך בעזרת סיוע כלכלי מהמדינות החברות באיחוד האירופי, יוון הצליחה לבנות תוכנית כלכלית לשיקום מצבה. נכון לכתיבת שורות אלה, מצבה הכלכלי של יוון יציב ומוכיח את עצמו בהתמודדויות ים מורכבויות כלכליות מהשנים האחרונות. אך האם זה הזמן הנכון לרכוש נכסים באתונה למטרות השקעה? הכירו את כל היתרונות שבירת יוון מציעה לכל משקיעיה.

 

דירות באתונה להשקעה: היתרונות הגדולים שאתונה מציעה לכל משקיעיה:

  • כלכלה יציבה שמוכיחה חוסן בפני אתגרים כלכליים מהשנים האחרונות

הכלכלה היוונית חוותה לא מעט טלטלות משמעותיות שהביאו אותה לסף פשיטת רגל. אך לאחר סיוע של מדינות החברות באיחוד האירופי, הכלכלה המקומית הצליחה להתאזן ולבסס עצמה תוך שנים בודדות. נכון לכתיבת שורות אלה, הכלכלה היוונית נחשבת חזקה ויציבה, מה שמושך משקיעים רבים למחוזותיה.

 

  • מחירי הדיור נחתכו בעשרות אחוזים – מחירים זולים!

מחירי הדיור ביוון זולים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. המשבר הכלכלי העולמי של שנת 2008 גרם לפגיעה אנושה בשוק הנדל"ן המקומי. במהלך המשבר מחירי הדיור ביוון בכלל ובאתונה בפרט, נחתכו ב 30% עד 50%! ונכון לכתיבת שורות אלה מחירי הדיור עדיין לא בשיאם. המחירים מאפשרים למשקיעים עם הון עצמי נמוך להתחדש עם נכסים חדשים וגדולים הממוקמים בפריים לוקיישן.

 

  • תיירות נכנסת עניפה

תיירים רבים מגיעים לשטחה של אתונה בכל שנה. מדוע הם מהווים יתרון למשקיעים? מכמה סיבות – ראשית, התיירים הרבים מעלים את הביקוש לדיור בכל רחבי אתונה. עליית הביקוש מובילה לעליית מחירי דיור ומחירי שכירות. שנית, משקיעים רבים בוחרים להשקיע את הדירות שלהם לתיירים במטרה למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. אחוזי התשואה שניתן לקבל מהשכרת נכסים לתיירים גבוהים, ונעים בין 10% ל 15% בכל שנה.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 7% ל 10% בכל שנה

מחירי הגיור הנמוכים משםיעים על אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים באתונה. נכון לכתיבת שורות אלה, נכסים רבים באתונה מניבים אחוזי תשואה גבוהים הנעים בין 7% ל 10% בכל שנה.

 

  • הממשל המקומי מחבק את המשקיעים הזרים – מיסים אטרקטיביים במיוחד!

הממשל המקומי מחבק את המשקיעים הזרים ומעניק להם מיסים נמוכים.

 

  • מס רכישה – 8% בלבד.
  • מס שבח בעת מכירה – 0%.
  • מס על רווחים מהשכרת הנכס – פרוגרסיבי, כ 7.5% בממוצע.

 

  • אמנת מס עם ישראל

בין ישראל ליוון נחתמה אמנת מס, מה שמבטיח שמשקיעים ישראלים ביוון לא יצטרכו לשלם כפלי מס. אמנת המס חוסכת למשקיע הישראלי לא מעט כסף במידה והוא בוחר להשקיע דווקא ביוון.

 

  • מרחק גאוגרפי

המרחק הגאוגרפי בין ישראל ליוון מאפשר למשקיעים הישראלים להגיע לדירתם תוך מספר שעות בודדות. ישנן ערים בישראל שיקח זמן רב יותר להגיע אליהן, בהשוואה לנכסים ביוון. לסיום, חשוב שתכירו את מסלול ההשקעות הגדול ביותר ביוון. כידוע, כיום יש לא מעט מסלולי השקעה השונים זה מזה הן בטווחי ההשקעה, הן בתשואה הצפויה והן בעלויות הרכישה. בחרנו עבורכם את מסלול הדגל להשקעות נדל"ן באתונה – נדל"ו מניב.

קראו עוד: השקעות נדל"ן ביוון ובאתונה

דירות באתונה להשקעה: מסלול הדגל של השקעות נדל"ן ביוון

במסלול השקעות נדל"ן מניב המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה נחשב למסלול השקעות בטוח וסולידי למדי. ריכזנו עבורכם את היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול, והם:

 

היתרונות:

  • מסלול השקעה בטוח למדי.
  • מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש.
  • מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו.

 

החסרונות:

  • מסלול השקעה ארוך טווח.
  • מסלול השקעה סולידי – אחוזי תשואה בין 7% ל 10% בשנה.
  • מסלול השקעה המצריך התעסקות עם שוכרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו