בתים למכירה בכרתים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

בתים למכירה בכרתיםבעוד שכרתים הוא מחוז ביוון שמהווה את האי הגדול ביותר ביוון, ישנן באזור הזה המון הזדמנויות נדל"ן שונות. ואם אתם מחפשים אחר בתים למכירה בכרתים, הגעתם למדריך המקיף הכולל נתוני נדל"ן, נתונים כלכליים, רקע על יוון, כרתים ומה שבין לבין.

כשזה מגיע לקניית בית, כרתים היא אחד המקומות הפופולריים ביותר עבור גולים אירופאיים שמחפשים להשקיע את כספם. אבל יחד עם זאת, עבור ישראלים, כרתים נחשבת יעד אטרקטיבי במיוחד להשקעות לא פחות מאשר עבור האירופאיים. זאת, עקב אמנת המס הקיימת בין ישראל ליוון, שנוצרה בעקבות וכחלק מהבנייה המחודשת של כלכלת יוון לאחר המשבר שפקד אותה ב-2009. אבל לפני שנצלול לעובי הקורה של השקעות נדל”ן ביוון וכן בתים למכירה בכרתים, קצת רקע על יוון וכרתים.

מה שצריך לדעת על יוון ועל כרתים

כרתים הוא אי יווני שנמצא קרוב לחוף הצפון-מזרחי של יוון והוא מכונה לרוב "פנינת הים התיכון". הוא מפורסם בעיקר בזכות החופים החוליים הלבנים שלו, אשר זכו בפרסים רבים על ידי ארגונים בינלאומיים, מה שהופך את האזור למוקד עלייה לרגל עבור משקיעי נדל"ן רבים מרחבי העולם, ומישראל בפרט.

כרתים ידועה בבניינים המסוידים בלבן, בטירות ונציאניות ובעיר הבירה ההומה, הרקליון. בתוך כך, האזור הוא בעל היסטוריה עשירה עוד מתקופת הברונזה. כדאי לדעת, על פי המיתולוגיה היוונית, כרתים התגלתה על ידי מינוס, שהיה ידוע כמלך אגדי של יוון העתיקה.

מה הופך את כרתים ליעד השקעות נדל"ן אטרקטיבי?

כידוע, כרתים הוא אי ביוון, הידוע בחופיו היפים ובמימיו הצלולים, בנופים הפראיים שלו ובמודרניות הכוללת חיי לילה תוססים, מסעדות, ברים ועוד רבות. זהו יעד תיירותי פופולרי ויש לו הרבה מה להציע מבחינת תרבות, מטבח קולינרי מצטיין וגם נדל"ן.

מה הופך את כרתים ליעד כל כך אטרקטיבי? ובכן, ממשלת כרתים משקיעה רבות בתשתיות, מה שהופך אותה לאחד האזורים המפותחים ביותר ביוון. כתוצאה מכך, האזור חווה צמיחה משמעותית במהלך השנים האחרונות וכן צמיחה ושגשוג בתחום השקעות הנדל"ן הזרות. בסופו של דבר, האי מציע למשקיעים תשואות שכירות טובות בשל מחירי הנכסים הנמוכים שלו. יתרה מכך, יש באי תשתית מצוינת שמקלה על עסקים לשגשג באזור.

אמנת המס בין ישראל ליוון

אם אתם מחפשים בתים למכירה בכרתים, חשוב לדעת שבין ישראל ליוון קיימת אמנת מס אשר מאפשרת לכם להנות משלל הטבות שונות, לרבות פטורים מבירוקרטיות מתישות, תשלומי מיסים גבוהים ועוד.

את אמנת המס יצרו היוונים בשיתוף פעולה עם ישראל במטרה להקל על משקיעים זרים לרכוש נכסים ביוון ובכרתים. זאת, על מנת לעודד, לחזק ולשפר את כלכלת יוון שהתרסקה כליל לאחר המשבר הכלכלי של 2009. וזו הסיבה לכך שכרתים נחשבת יעד כל כך פופולארי עבור משקיעי נדל"ן ישראלים.

נתונים כלכליים ונתוני נדל"ן כרתים

אם אתם מחפשים בתים למכירה בכרתים, אתם צריכים לדעת כי שיעור המס על הכנסה משכ"ד עומד על 7.5%, בזמן שדמי השכירות החודשיים הממוצעים בכרתים עומדים לרוב על כ-1,450 – 1,700 אירו. כמו כן, דעו כי מס רכישה של נכס בכרתים או ביוון עומד על 8% – 13%, בזמן שגובה המס על רווחי הון בכרתים עומד על 15%.

עוד חשוב לדעת, כי תשואה ממוצעת על נכס להשקעה בכרתים יעמוד בדרך כלל על 5% – 10% בשנה. ובזמן ששיעור השינוי במחירי הנדל"ן ביוון ובכרתים מראה עלייה של 9.32%, כרתים היא בהחלט יעד מומלץ לרכישת נכסי נדל"ן למטרת השקעה.

האזורים הכי מומלצים בכרתים עבור רכישת נכס למטרת השקעה

אם אתם מתעניינים ברכישת בתים למכירה בכרתים, יש הרבה אפשרויות למי שמחפש להשקיע באזור, אבל יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. על מנת לעזור לכם להחליט היכן לקנות נכס בכרתים או באזור של כרתים, חשוב להכיר מקומות כמו חאניה (chania).

בעיר חאניה יש מאפיינים אטרקטיביים רבים שהופכים אותה לבחירה טובה להשקעה, כמו למשל חופים, אתרים תרבותיים והיסטוריים ועוד אטרקציות רבות. כמו כן, יש בחאניה צפיפות אוכלוסין לא גבוהה מדי ועם שיעורי פשיעה נמוכים, כמו גם אפשרויות תחבורה ציבורית מצוינות. באופן כללי, חאניה היא יעד אטרקטיבי לרכישת נכס בגלל מיקומה. יש לה גישה נוחה לים האגאי ולחופים של כרתים אשר ידועים ברחבי העולם ביופיים המהפנט כל כך.

עוד אזורים בכרתים שמומלצים עבור רכישת נכס

לאחר שהכרתם את אזור חאניה, אם אתם מחפשים בתים למכירה בכרתים, הגיע הזמן להכיר את רתימנו. עיר זו בחוף הצפון מזרחי של האי נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בכרתים. יש באזור הרבה בתי מלון, מסעדות ובתי קפה, כמו גם כמה אתרים ארכיאולוגיים מעניינים שמושכים מיליוני תיירים מרחבי העולם בכל שנה.

כמו כן, אנחנו רוצים שתכירו את חרסוניסוס, שזו עיירת נופש גדולה אשר מציעה מגוון אטרקציות כולל חופים, מרכזי קניות, מוזיאונים ומונומנטים היסטוריים. עיירת הנופש הזאת היא גם ביתם של כמה מאתרי הנופש המדהימים בעולם.

רכישת נכס בכרתים: למה חשוב לקבל ייעוץ השקעות נדל"ן בחו"ל?

אין ספק ששוק הנדל"ן בכרתים פורח בעקבות יוקר המחיה הנמוך והטבות המס הנלוות לרכישת נכס שם (במיוחד עבור ישראלים כאמור). עם זאת, יכול להיות קשה למצוא את הנכס הנכון ובמחיר הנכון לכם, עם התשואה המתאימה לכם וכולי. וכאן נכנס לתמונה יועץ השקעות נדל"ן בחו"ל.

אם אתם מחפשים לקנות את הנכס הראשון שלכם בחו"ל, או אם אתם זקוקים לייעוץ כיצד להשקיע בכרתים, חשוב שתקבלו ייעוץ מקצועי מגורם בעל מוניטין. הבירוקרטיות עשויות להיות מורכבות, מציאת הנכסים היא מתישה ויש לא מעט תהליכים שצריך לעבור בדרך לנכס הנכסף. ובכך מתמחה יועץ ההשקעות, בייעול ובזירוז של כל התהליכים האלו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו