בתים למכירה ביוון על הים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

בתים למכירה ביוון על היםיוון היא מדינת איים הכוללת כ-3,000 איים. תיירים רבים באים לאיים שלה כל שנה להנות מחופים מרהיבים, מאוכל מצוין, מטברנות כיפיות וממזג האוויר הים תיכוני הכיפי. כאשר משקיעים בבתים למכירה ביוון על הים באזורים התיירותיים יכולים להנות מרווחים גבוהים. לפניכם מדריך על בתים למכירה ביוון על הים. המדריך כולל את היתרונות, השלבים בדרך וטיפים לבחירת המקום בו כדאי להשקיע. 

 

בתים למכירה ביוון על הים- איפה?

כפי שציינו, יוון היא מדינת איים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בתים למכירה ביוון על הים במגוון מקומות. ריכזנו לכם מספר איים מבוקשים במיוחד. 

  • רודוס- רודוס הוא האי המזרחי ביותר באיי יוון בים האגאי בעל היסטוריה מפוארת וממצאים ארכאולוגיים רבים. ברודוס חיים כ-170,000 תושבים, אשר רובם מתגוררים בעיר רודוס, שהיא בירת האי. רוב תושבי האי מתפרנסים מענף התיירות. 
  • כריתים- האי הגדול מאיי יוון ואף אחד הגדולים בים התיכון. בכריתים חיים כ-600,000 תושבים. האי כריתים הוא אחד האיים התיירותיים ביוון ורוב התושבים שלו מתפרנסים מתיירות. 
  • מיקונוס- במיקונוס חיים כ-15,000 תושבים בלבד.  נחשב לאחד האיים הפופולריים ביותר עבור אנשי עסקים ומפורסמים מכל העולם. במיקונוס ניתן למצוא ריזורטים מפנקים ובתי מלון יוקרתיים. המסחר ועסקאות הנדל"ן באי מזנקים בכל שנה ומשקיעים רבים בוחרים בו כיעד השקעה. 
  • קורפו- אחד האיים היפים באיי יוון. ממוקם בצידה המערבי של יוון ומתגוררים בו כ-150,000 תושבים. האי קורפו נחשב לאחד מהמקומות המומלצים להשקעות נדל"ן בגלל שיש בו כמות מעטה יחסית של בתי מלון וריזורטים. כתוצאה מכך רבים מהמשקיעים יכולים להפוך את הדירות שלהם לדירות נופש. באי קורפו יש חותם ונציאני הבא לידי ביטוי באוכל ובמבנים האיטלקיים. 
  • זקינטוס- האי זקינטוס מונה כ-40,000 תושבים, אשר רובם מתגוררים בעיר הראשית של העיר זנטה. האי זקינטוס הוא אי תיירותי המופנה בעיקר לצעירים שבאים למסיבות ולנופש צעיר. כתוצאה מכך, משקיעים רבים פונים לאווירה הצעירה ורוכשים בתים המתאימים לכך. כמו כן, ניתן להנות מהאי זקינטוס לחופשה יוונית אותנטית, המתאימה לתיירים המבוגרים יותר, שכנראה גם יחפשו דירות Airbnb הרחוקות מהמלונות, המסיבות והבלגן. 

כמובן שיש עוד איים רבים בהם ניתן לרכוש בתים למכירה ביוון על הים. 

בתים למכירה ביוון על הים- יתרונות

לבתים למכירה ביוון על הים יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

  • קרבה לישראל- יוון היא אחת המדינות הקרובות ביותר לישראל. אורך הטיסה אליה הוא כשעה וחצי מה שהופך את הביקורים בה לקלים יותר. 
  • מחירים- כפי שציינו ביוון היה משבר כלכלי קשה מאוד. כתוצאה מכך, מחירים הדירות ירדו ב30% ואף 50%. טווח המחירים הממוצע עבור דירות להשקעה ביוון עומד על 100,000 יורו. ניתן אף למצוא דירות בערים מרכזיות כמו סלוניקי או אתונה בפחות מ-100,000 יורו. לשם השוואה נציין כי דירה ממוצעת בתל אביב תעלה לפחות 800,000 יורו. 
  • תשואות- התשואה השנתית ביוון עומדת על ממוצע של בין 5% לבין 10%. לעומת זאת בישראל יש תשואה שנתית נמוכה הרבה יותר. 
  • תיירות- יוון היא אחת המדינות התיירותיות בעולם. בכל שנה עשרות מיליוני תיירים מגיעים ליוון. כמו כן, בתיירות ביוון יש ביקוש גדול מאוד לדירות Airbnb. 
  • מיסים- ביוון קיימת שיטת מיסוי נוחה מאוד. קודם כל יש לציין שבין ישראל לבין יוון קיימת אמנת מס. אמנת המס למעשה מאפשרת למשקיעים לשלם מס רק במדינה ממנה הם נהנים מהכנסה. כלומר, במידה שהם מחזיקים נכס ביוון שמניב להם רווחים, הם יאלצו לשלם מס רק ביוון ולא גם בישראל. כמו כן, מס הרכישה ביוון נמוך מאוד. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא השהיית מס שבח בעת מכירת הנכס. 
  • שיתוף פעולה עם ישראל- בין יוון לישראל יש שיתוף פעולה בנוגע לאלמנטים שונים כמו הכלכלה או הביטחון. כתוצאה מכך, המשקיעים הישראלים רצויים מאוד ביוון ונהנים מהטבות שונות (כמו אמנת המס שציינו קודם). 

 

בתים למכירה ביוון על הים- שלבים בדרך

על מנת לרכוש בתים למכירה ביוון על הים יש למלא מספר שלבים- 

  • בחירת מקום ההשקעה

על מנת לבחור את האזור בו תשקיעו בנדל"ן ביוון יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים מאוד. בהמשך נפרט כיצד לבחור בתים למכירה ביוון על הים ואילו פרמטרים חשוב לקחת בחשבון. 

לאחר שבחרתם אזור יש לבחור את הנכס עצמו. לפני שאתם בוחרים נכס חשבו מה המטרה של ההשקעה ומה המגבלות שלכם כמשקיעים. לדוגמא, אם אתם משכירים נכס שישמש לתיירות או למגורים. כמו כן, ביוון יש תנופת בניה חדשה וכתוצאה מכך ניתן למצוא דירות רבות להשקעה במגוון מיקומים מבוקשים, בערים גדולות ובאיים הקטנים. לכם חשבו האם אתם מעוניינים להשקיע בפרויקט מגורים חדש – שמצד אחד יכול לעלות הרבה ומצד שני בתקופת הבנייה לא יושכר. 

  • עורך דין ונוטריון

על מנת לקנות בית ביוון באזור כפרי ליד הים שעולה יותר מ-12,000 יורו או באזור עירוני ליד הים שעולה יותר מ-30,000 יורו, חייב להחזיק עורך דין. 

כמו כן, על מנת לבצע את הרכישה חייבים להיעזר בנוטריון. נוטריון הוא למעשה עורך דין בעל סמכויות נוספות. על מנת לחתום על החוזה אתם צריכים נוטריון מקומי מוסמך ובנוכחות שני הצדדים. לכן יש להתעסק בזה מראש. 

  • פתיחת חשבון בנק ומספר מס

על מנת להמשיך בקניית בית ביוון, יש לפתוח חשבון בנק ביוון ומספר מס. ההשקעה והרווחים ינוהלו דרך חשבון הבנק היווני שלכם. כמו כן מספר המס ילווה אתכם בכל פעילות פיננסית שתבצעו ביוון. על מנת לפתוח מספר מס יש להגיש בקשה לרישום ברשויות המס הרלוונטיות. ההמלצה שלנו היא לפתוח חשבון בנק ולפתוח מספר מס עם דובר יוונית שיוכל לעזור לכם להבין את הפרמטרים השונים הכלולים בדבר.

  • מיסים

כאשר קונים בית ביוון על הים יש לשלם מס כלשהו כמו מס רכישה או מס שבח. המס ביוון מחושב בצורה פרוגרסיבית לכן על מנת להבין אותו יש להבין את מדרגות המס השונות ואת סוגי המיסים השונים. 

בתים למכירה ביוון על הים- כיצד נבחר?

ביוון יש כ-3,000 איים, חלקם תיירותיים וחלקם פחות. האיים בהם יש חופים מרהיבים, מזג אוויר ים תיכוני מושלם, מחירים נוחים, אוכל מצוין וטברנות כיפיות הם מוקד מושלם לתיירים. על מנת לבחור בתים למכירה ביוון על הים במקומות הנכונים מומלץ להשקיע באיים התיירותיים. השקעה באיים התיירותיים תאפשר לכם להנות מהחזרת ההשקעה על ידי תיירים שמגיעים לאי לנופש. בין האיים התיירותיים ניתן למצוא את רודוס, כרתים, מיקונוס, לפקדה ועוד רבים.

כמו כן, יש לקחת בחשבון את הביקוש וההיצע של האזור בו אתם מעוניינים להשקיע. מומלץ לבחור באזורים בהם הביקוש גבוה וההיצע נמוך. כך תוכלו להיות בטוחים שלדירה בה תשקיעו יהיה ביקוש ותוכלו להשכיר אותה בקלות או להפוך אותה לדירת Airbnb בקרב המטיילים באזור. אזורים בהם הביקוש גבוה וההיצע נמוך יהיו מאופיינים בדרך כלל בתכנון עתידי של צירי תחבורה משמעותיים, מרכזים מסחריים וכדומה. כמו כן, באזורים אלה בדרך כלל יהיו מוסדות אקדמיים, מרכזי תרבות, מוסדות ציבוריים שונים ועוד. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מה שכר הדירה המקובל באזור בו אתם מעוניינים להשקיע. כאשר תבינו את טווח מחירי השכירות באזור תוכלו לחישוב את ההכנסה הצפויה לכם ואת אחוז התשואה השנתית הצפויה לכם מההשקעה.  

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו