בתים לשיפוץ בכרתים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

בתים לשיפוץ בכרתיםמחפשים בתים לשיפוץ בכרתים? כתוצאה מהפופולריות של האזור, ישנן הזדמנויות רבות להשקיע בנדל"ן ברחבי כרתים. עם זאת, יכול להיות מאתגר למצוא נכסים התואמים את הצרכים והתקציב שלכם. מדריך זה מספק את כל מה שצריך לדעת על רכישת נכס בכרתים למטרת שיפוץ.

כרתים הוא האי הגדול ביוון. האזור ידוע בזכות נופיו היפים והחופים הציוריים שלו, מטעי הזיתים הרבים והאווירה הכפרית שנמצאת בכל פינה ופינה. כרתים הוא אחד מיעדי התיירות המתויירים ביותר באירופה, ולכן הוא יעד מעולה עבור מי שמחפשים הזדמנויות נדל"ן או אפילו בתים לשיפוץ בכרתים. הנה המדריך המלא, אבל לפני זה, קצת רקע על כרתים.

מה חשוב לדעת על כרתים?

רגע לפני שרוכשים בתים לשיפוץ בכרתים, חשוב לדעת כי כרתים היא אי ביוון הידוע בהיסטוריה התוססת ובתרבות, בחיי הלילה, שופינג ועוד. האטרקציה העיקרית של כרתים היא ההיסטוריה והתרבות של האי. יש בו גם מוזיאונים, גלריות, תיאטראות ואטרקציות אחרות שניתן לפקוד על ידי מיליוני תיירים בשנה.

בעיר יש גם הרבה מסעדות וברים שבהם המקומיים מגיעים כדי ליהנות מחיי הלילה של האזור. כרתים הוא אי יווני בים האגאי. הוא ממוקם בדרום מזרח ליבשת יוון ומצפון לחצי האי פלופונסוס. כרתים הייתה מיושבת לפחות מהתקופה הניאוליתית, אז התיישבו בה יוונים.

ההיסטוריה של כרתים

האי נכבש על ידי מספר תרבויות ים תיכוניות עתיקות, כולל המינואים והמיקנים לפני שהפך לאתר מפתח בעת העתיקה הקלאסית. ככזה, זה כבר מזמן משמעותי הן מבחינה תרבותית והן מבחינה היסטורית.

האי כרתים היה יעד פופולרי לתיירים במשך שנים רבות. זהו האי הגדול והמאוכלס ביותר ביוון ובאיחוד האירופי. כרתים הוא אחד האיים המתויירים ביותר באירופה מכיוון שהוא מציע מגוון אטרקציות, מאתרים ארכיאולוגיים ועד נופי טבע. האקלים חם ויבש, כך שתיירים יכולים ליהנות מפעילויות בכל עונה, מה שבתורו מעודד מאוד הזדמנויות נדל"ן כמו רכישת בתים לשיפוץ בכרתים וביוון.

האזורים הכי מומלצים בכרתים עבור רכישת נכס

כרתים הוא האי הגדול ביותר של יוון והיה ביתם של כמה מהערים העתיקות החשובות באירופה. זהו יעד תיירותי פופולרי, אך יש בו גם פוטנציאל רב למשקיעים בשל מחירי הנדל"ן הנמוכים שלו. בתוך כך, האזורים המומלצים ביותר בכרתים לרכישת נכס הם הרקליון וחאניה, אבל לא רק.

מעבר לאזורים של הרקליון וחאניה, אתם צריכים להכיר גם את האזור של אירקליו. אזור זה היה פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד מאז ימי קדם. העיר ידועה בשם "ונציה של הים האגאי". פשוט חובה לבקר כאן, גם אם אתם לא מתכננים רכישת בתים לשיפוץ בכרתים בזמן הקרוב. כמו כן, חשוב להכיר את האזור של חרסוניסוס – אזור זה מכונה "הפנינה של כרתים" בגלל היופי הטבעי והמורשת התרבותית שלו. החופים שלו הם מהטובים באירופה.

למה כרתים היא יעד פופולארי עבור השקעות נדל"ן?

כרתים היא יעד פופולרי להשקעות נדל"ן בגלל מיקומה הייחודי. האי ממוקם על הים התיכון, ליד האיים היווניים סנטוריני ורודוס. האקלים של האי מתון ושטוף שמש, מושלם לחופשות הקיץ ומושך מיליוני תיירים בכל שנה.

לכרתים מגוון ענק של יופי טבעי שמושך אליו תיירים מכל העולם. הם באים לבקר בחופים כמו פלאקיאס, הורה (חורה) ומטאלה כדי ליהנות מהשמש בזמן שהם נהנים מהזמן שלהם בכרתים. תיירים גם באים לבקר באתרים ארכיאולוגיים כמו קנוסוס וארמון פייסטוס, שם הם יכולים ללמוד על תרבויות עתיקות ששגשגו פעם באי הזה. ולא פחות חשוב, גם האנשים ידידותיים – רובם מדברים אנגלית או גרמנית כשפת האם שלהם. ואלו הן הסיבות העיקריות לכך שכרתים מושכת כל כך הרבה משקיעי נדל"ן.

כמה עולה נדל"ן בכרתים?

אם חיפשתם אחר בתים לשיפוץ בכרתים, חשוב לדעת כי מחירי הדירות בכרתים נעים בין 55,000 אירו ל-130,000 אירו. במחירים האלה, אתם יכולים בקלות להפוך למשקיעי נדל"ן באי הפופולארי כל כך. עם זאת, מחירי הדירות הנמוכים הם לא הפקטור היחידי שמושך כל כך הרבה משקיעים לכרתים.

יחד עם מחירי הדירות בכרתים שנחשבים יחסית נמוכים לישראל, קיימת גם שיטת מיסוי מאוד נוחה ואחוזי תשואה הגבוהים. המיסוי בכרתים מתבסס על שיטת המיסוי היוונית, לפיה גובה המס הנגבה ממכם הוא ביחס לגובה ההכנסות, בטווח של בין 15% ל-40%.

קראו עוד: דירות להשקעה ביוון

למה כרתים מהווה הזדמנות נדל"ן עבור ישראלים?

אם עד עכשיו דיברנו על משקיעי נדל"ן מכל העולם שמשקיעים באי הקסום כרתים, עכשיו בואו נדבר על ההזדמנויות עבור ישראלים בפרט. בין אם אתם מחפשים בתים לשיפוץ בכרתים, דירה או אפילו בית על החוף, חשוב לדעת כי בין ישראל ליוון קיימת אמנת מס. אמנת המס הזאת נועדה למטרה של מניעת תשלום של כפל מס.

אמנת המס בין ישראל ליוון מאפשרת למשקיעים ישראלים כל מיני הטבות שונות, למשל, ביטול תשלומים של ארנונה, כמו גם ביטול מס הכנסה, ביטול מס שבח ועוד. הטבות אלו מאפשרות למשקיעים להנות מאופציה נוחה להשקעה באחד מהאיים הכי פופולאריים ביוון.

מה התשואה הצפויה על השקעת נדל"ן בכרתים?

לאחר שהבנו דבר או שניים לגבי רכישת בתים לשיפוץ בכרתים או דירות, נכסים להשקעה וכולי, בואו נדבר על התשואה של ההשקעה. התשואה הצפויה מהשקעות נדל"ן בכרתים עומדת על כ-5% -10% בשנה. אם תשוו את הנתון הזה להשקעות בישראל, התשואה הממוצעת בדרך כלל תעמוד על 6% ומטה.

מחירי הדירות הנמוכים, יחד עם שיטת המיסוי הנוחה, הן הסיבות לכך שכרתים הוא יעד פוטנציאלי מעולה עבור משקיעים ישראלים. ולאחר שקראתם את המדריך המקיף שריכזנו כאן עבורכם, גם אתם יכולים להשקיע באחד מהאיים הנחשקים ביוון.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו