בתים למכירה ביוון ליד הים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

בתים למכירה ביוון ליד הים

בתים למכירה ביוון ליד היםבשנים האחרונות, הביקוש לקניית בתים ברחבי העולם בכלל וברחבי יוון בפרט הולך וגדל וזאת בשל המחירים הנמוכים הקיימים כיום בשוק. עם חלוף השנים, אנו עדים לכך שיותר ויותר ישראלים בוחרים להשקיע את כספם בקניית בתים לצרכים אישיים ובמיוחד בתים המיועדים להשקעות עוד ממועד בנייתם. מרבית הישראלים בוחרים לבצע השקעות נדל"ן ביוון בשל העלויות הנמוכות לטווח הארוך וההכנסות המניבות שהנכסים האלו מכניסים לבעליהם.  

אז איך מחירי הבתים יכולים להיות כל כך זולים אתם שואלים?

יש לנו את התשובה. מאז שנת 2008, בה הוכתה יוון במשבר כלכלי קשה מנשוא, ובעקבות כך המחירים ירדו בצורה קיצונית וחדה, הכלכלה אט אט מתאוששת באופן יציב ובטוח והמחירים אינם ממהרים לזנק חזרה לשמים.

כשאנו מדברים על רכישת בית להשקעה ביוון, ובפרט כאשר הנכס הרצוי נמצא ליד הים, תוכלו לבחור את המסלול בו אתם מעוניינים להוביל את הנכס שלכם. תוכלו לבחור להשכיר אותו לטווח ארוך לדיירים קבועים, ולחילופין תוכלו לבחור גם להפוך אותו לדירת נופש לתיירים המגיעים לתקופות קצרות יותר. כמובן שהדבר יהיה תלוי בעיר בה הנכס שלכם יהיה קיים. דירות להשכרה לטווח הארוך תוכלו למצוא בערים הגדולות אליהם מגיעים לא מעט סטודנטים המחפשים דירות לטווח הלימודים שלהם וכדומה להם.

אם תחליטו להשכיר את הנכס שלכם לטווח הארוך, תזכו לקבל ממנו משכורת חודשית קבועה במשך כל הזמן בו הנכס יהיה שייך לכם. ואם לחילופין תחליטו להפוך אותו לדירת נופש, בחודשים בהם מזג האוויר חם ומושך אליו תיירים, תוכלו להכפיל את ההכנסות שהוא יניב לכם פי כמה וכמה. בכל מצב ובכל מסלול בו תבחרו, מחיר ההשקעה הראשונית יחזור אליכם בהקדם ולאחר מכן תזכו להכנסה שוטפת לכל החיים ללא כל מאמץ.

אם שאלתם את עצמכם "למי זה מתאים?", התשובה שלנו היא חד משמעית.

כאשר אנו מדברים על קניית בית להשקעה, ובמיוחד במקום כה תיירותי, אנו מדברים על אנשים בעלי חוש עסקי ולו במעט, כאלה שמסתכלים קדימה ורואים את ההזדמנות כמובילה להצלחה משגשגת. הם רואים את הלקוחות ממהרים להגיע ולמלא את הנכס שלהם עד אפס מקום בכל יום בשנה. אם אתם משייכים את עצמכם לקבוצה זו של אנשים, בעלי חוש חד לעסקים מצליחים, אתם ללא ספק צריכים להקדיש מעט מזמנכם ולקרוא עד הסוף. 

 

בתים למכירה ביוון ליד הים: אספנו לכם מספר יתרונות הקיימים בעת קניית בית ביוון

יעד קרוב כאשר אתם בוחנים אפשרויות השקעה ברחבי העולם, חשוב שתמצאו יעד השוכן יחסית קרוב לישראל. דבר זה חשוב על מנת שתוכלו לטוס לשם במינימום זמן ולראות את הנכס העתידי בו אתם מעוניינים להשקיע, ואף לבקר בו לעיתים קרובות על מנת להעריך ולשפר את מצבו לטובת הדיירים הבאים העתידים להיכנס אליו. יוון נמצאת במרחק של שעתיים טיסה בלבד ולכן יעד זה נמצא כל כך פופולרי בקרב התיירים הישראלים.
יעד תיירותי בשל הקירבה, הן מבחינה פיזית והן מבחינה תרבותית, בכל שנה מגיעים אלפי תיירים ליוון והאיים. החל מצעירים וצעירות שמטרתם העיקרית היא להנות משלל המסיבות ועד לזוגות המגיעים ליוון בעיקר לנפוש אל מול נופי הבריכה והים המקסים ביופיו. בעת קניית בית ביוון ליד הים, תוכלו להנות מרצונם של כל סוגי המבקרים להגיע אל הנכס שלכם לנפוש בו.
מחיה זולה באופן משמעותי בישראל, כולנו עדים לכך שיוקר המחייה רק הולך ומחמיר אך ביוון עניין המחייה לחלוטין שונה. תנאי המחייה ביוון הינם זולים הרבה יותר, דבר שהופך את תהליך הקניות בסופר לקל בהרבה מאשר בישראל.
מס נמוך מס הבניה ביוון זול הרבה יותר מאשר מיסי הבניה בישראל ומשום כך מס הרכישה שם יהיה נמוך יותר בצורה משמעותית. ביוון תוכלו ליהנות משירותי תיקונים במידת הצורך זולים בהרבה, ואף תשלום המס על רכבים הינו זול יותר. אם נשווה את שלל המיסים לישראל, נסיק מיד שלא מעט אנשים, חלקם אפילו משתכרים יפה, אך הם בקושי מצליחים לסגור את החודש, שלא נדבר על קניית בית שהפכה בשנים האחרונות למירוץ כמעט בלתי אפשרי. אותם אנשים אמנם לא יכולים להרשות לעצמם לקנות בית בישראל, אך קניית בית ביוון יכולה בהחלט להפוך למסע אפשרי עם לקיחת הלוואה לא גדולה.

 

בתים למכירה ביוון ליד הים:  אז איזה יעד יניב לכם את ההכנסה הגדולה ביותר?

קיימים מגוון סוגי בתים במגוון ערים שונות ביוון. על מנת לבחור נכון תצרכו לערוך השוואה שתכלול את כל הצרכים והרצונות שלכם. כפי שכבר ציינו, אם ברצונכם להשקיע בדירה המיועדת למגורים לטווח ארוך, אתם תצטרכו לנוע לכיוון הערים הגדולות כגון סלוניקי, וכמובן עיר הבירה אתונה. העיר כוללת מרכז שלטוני, תרבותי, תעשייתי וכלכלי ובשל כך, הביקוש למגורים בעיר זו גדול יותר ממה שקיים שם בפועל ולכן ישתלם לכם משמעותית להשקיע שם. בעת קניית בית המיועד לתיירים הבאים לנפוש, תצטרכו לקחת בחשבון כי החודשים החמים הם אלו שמביאים את מרבית המטיילים ליוון, אך החודשים הקרים יחסית ריקים. לכן חשוב שתחשבו על כל האמצעים.

אז כמה באמת תצטרכו להשקיע בעת רכישת בית ביוון ליד הים? 

ביוון תוכלו למצוא דירת שלושה חדרים בעלות של 100-200 אלף יורו בלבד. לחלק מכם ששואפים יותר גבוה, שימו לב כי קניית וילה עם בריכה ונוף מרהיב לים באי כרתים הינה בעלות של 300 אלף יורו בלבד! אנחנו יודעים כי מחירי הדירות והווילות ביוון נראים מצחיקים אך הם אמיתיים לגמרי והזדמנות נפלאה לאלה מכם הרואים הזדמנויות עתידות לפרוח בצורה חדה ויוצאת דופן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו