דירות למכירה בכרתים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

דירות למכירה בכרתיםהאי כרתים הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר ביוון. האי מושך תיירים ומבקרים מאז ימי קדם, ובימינו, כרתים היא גם מקום אידיאלי למי שמחפש לקנות דירה, למגורים או להשקעה. הנה כל מה שצריך לדעת על דירות למכירה בכרתים, המשיכו לקרוא.

מחפשים דירות למכירה בכרתים? האי כרתים הוא יעד פופולרי לתיירים ולמבקרים, מה שהופך אותו ליעד עלייה לרגל עבור יזמים ומשקיעי נדל"ן. יש באזור המון להציע, כולל החופים היפים והנופים המדהימים. במאמר זה נשתף אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת על רכישת דירה בכרתים למטרות מגורים או להשקעה בנדל"ן. אבל לפני הכול, בואו נדבר על האי עצמו ועל הסיבות שהופכות אותו לפופולארי כל כך הן בקרב תיירים והן בקרב משקיעים.

מה שלא ידעתם על כרתים

רגע לפני שנדבר על דירות למכירה בכרתים, צריך להכיר קצת יותר לעומק את כרתים. כרתים הוא אי יפהפה הידוע בחופים המקסימים, הנופים האידיליים וחיי הלילה התוססים שלו. בכרתים יש משהו שיכול לעניין כל תייר ותיירת. ממוזיאונים לקניות ועד חיי לילה, באי יש משהו שכולם יוכלו ליהנות ממנו. בנוסף לכך, המחייה באזור גם מאוד משתלמת בהשוואה למדינות אחרות באירופה.

כרתים הוא אי יווני בים התיכון, כאשר זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. למעשה, כרתים הייתה יעד פופולרי לתיירים במשך מאות שנים. כפועל יוצא מכך, לאי היסטוריה ותרבות מרשימים, המושכים אליו אנשים מכל העולם.

החופים היפים באירופה נמצאים בכרתים

החופים של כרתים הם גם מהיפים באירופה ונבחרו לאחד מ-10 החופים המובילים בעולם על ידי TripAdvisor. זהו היעד המושלם למי שרוצה לברוח מהמולת חייהם והשגרה. התרבות של כרתים נובעת מההיסטוריה שלה – היא הייתה פעם מרכז ליוון העתיקה, עם מקדשים רבים וציוני דרך היסטוריים.

ככזה, עדיין יש באי תחושה עתיקה היום למרות היותו חלק מיוון של ימינו המודרניים. תוכלו למצוא באי מסעדות פנטסטיות, בתי קפה סטייליסטים, חנויות אופנה ואטרקציות רבות עבור תיירים ומקומיים כאחד. אם כך, מה לגבי דירות למכירה בכרתים? המשיכו לקרוא.

קראו עוד: בתים למכירה ביוון על הים

דגשים ברכישת נכס בכרתים

כאשר בוחנים דירות למכירה בכרתים, ישנם גורמים רבים וחשובים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה כלשהי לגבי הרכישה. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לברר האם קיימות דירות פנויות באי. אם יש, עקבו אחר הטיפים והדגשים הבאים כדי למצוא עסקה טובה ולהימנע מכל סיבוכים מיותרים.

קודם כל, הקפידו על חיפוש נכסים ששופצו לאחרונה, אלא אם אתם מצליחים להשיג נכס ישן במחיר מאוד זול, שמצריך שיפוץ. כמו כן, חפשו נכסים הממוקמים ליד תחבורה ציבורית וליד סוגי שירותים ציבוריים שונים,  כמו בתי חולים, בתי ספר, מרכזים מסחריים ועוד. ואלא אם אתם מעוניינים להשקיע בענף התיירות ולרכוש דירת נופש בכרתים, חפשו נכסים הממוקמים מחוץ לאזורי תיירות. זה יאפשר לכם להנות מנכס שמושך אליו אוכלוסייה יותר יציבה (בהנחה שתשכירו את הנכס ולא תתגוררו בו במהלך השנה).

האזורים הכי מומלצים בכרתים עבור רכישת דירה

למי שמחפש לקנות דירה בכרתים, יש שפע של אזורים יפים לבחירה. האזורים המומלצים ביותר כוללים את האזורים של פלאקיאס, העיר העתיקה, פלאקה ועוד. באופן כללי, רבים יטענו כי האזורים המומלצים ביותר בכרתים לרכישת דירה הם האזורים המערביים והמזרחיים של האי.

האזור המערבי של כרתים מציע את חלק מהנופים המדהימים ביותר של הים התיכון ויש לו גישה נוחה לסנטוריני ומיקונוס. האזור המזרחי של כרתים מציע נוף ציורי של הר אידה עם הצמחייה הירוקה שלו. אם אתם אוהבים את האווירה הכפרית, אלו בהחלט האזורים עבורכם ועבור דירות למכירה בכרתים למגורים או השקעה.

כמה עולה דירה בכרתים?

כמה עולות דירות למכירה בכרתים? וכיצד הפכה כרתים ליעד פופולארי עבור משקיעי נדל"ן? ובכן, בשנים האחרונות, משקיעי נדל"ן נמשכו לכרתים בגלל הביקוש הרב לנכסים, ההיצע הנמוך ויוקר המחיה הנמוך. ובמילים פשוטות, האי כרתים הוא יעד יפהפה וייחודי למי שמחפשים מקום להשקעה בנדל"ן מקומי.

כרתים הוא אי אשר מושך השקעות זרות מאז תחילת המאה ה-19. למעשה, האי היה כל כך אטרקטיבי עד שהפך למקלט למשפחות יווניות עשירות שרצו לברוח ממלחמת האזרחים שפקדה את אתונה בשנים 1944-1949. נכון להיום, תוכלו בעצמכם להשקיע בכרתים במחירים ממוצעים של כ-60,000 – 120,000 אירו לדירת 3-4 חדרים.

מדוע דירות למכירה בכרתים אטרקטיביות ספציפית לישראלים?

אם אתם שואלים מדוע דירות למכירה בכרתים רלוונטיות ספציפית לגבי ישראלים, זה בגלל שבין ישראל ליוון קיימת אמנת מס אשר הופכת את העסקה לאטרקטיבית במיוחד אם אתם תושבי ישראל. אמנת המס נועדה, בין היתר, למניעת כפל מס.

אמנת המס בין יוון לבין ישראל מאפשרת למשקיעים מישראל להנות מהטבות שונות, לרבות הביטול של תשלומי הארנונה. כמו כן, אם אתם מחפשים דירות למכירה בכרתים ואתם תושבי ישראל, כדאי שתדעו כי תוכלו להנות מביטול מס שבח ועוד. עם הטבות מהסוגים האלו, כמעט כל אחד ואחת יכולים להפוך למשקיעי נדל"ן בכרתים ובאחד מהאיים הכי פופולאריים ביוון.

למה חשוב לקבל ייעוץ נדל"ן לפני רכישת נכס בכרתים?         

כאשר מדובר ברכישת נכס, חשוב לבצע מחקר ולקבל ייעוץ מאנשי מקצוע. כמו כן, חשוב להכיר את השוק של הנכס אותו אתם שוקלים לרכוש. בסופו של דבר, חשוב לקבל ייעוץ נדל"ן לפני רכישת נכס בחו"ל כי ללא הידע המתאים, לא תמיד קל לאתר את האופציות הטובות ביותר. לדוגמה, ישנן מדינות שידוע בהן שיש להן כלכלות לא יציבות ושיעורי פשיעה גבוהים, תשואות נמוכות על הנדל”ן ועוד.

בשורה התחתונה, יש הרבה גורמים שונים שעליכם לקחת בחשבון בעת רכישת נכס בכרתים או בכל מקום אחר בחו"ל, כגון המטבע, האזור והאקלים, התיירות באזור ועוד. אתם גם צריכים לחשוב כמה זמן אתם בעצמכם תבלו בנכס שלכם וכן כמה תחזוקה הוא ידרוש ממכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו