דירות למכירה ביוון כרתים – הכירו מקרוב את האי הגדול ביותר ביוון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

דירות למכירה ביוון כרתיםחושבים לרכוש דירות למכירה ביוון כרתים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות דירות למכירה בכרתים. משקיעים רבים מכל רחבי העולם מוותרים על הנוחות רכישת נדל"ן בשוק המקומי של המדינה בה הם מתגוררים לטובת רכישת נכסים באי הגדול ביותר של יוון – כרתים. מה כל כך מיוחד באי הזה? בהמשך המאמר נגע בכל היתרונות הגדולים ביותר שעומדים לנגד עיני המשקיעים שנוהרים לרכוש נכסים בכל רחבי האי. אז אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את כל החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

השקעה ללא סיכונים? הכירו את כל האמת מאחורי מסלולי החיסכון של הבנקים

מתלבטים אם לרכוש נדל"ן בכרתים או לשכן את כל כספיכם בתוכניות חיסכון בנקאיות נטולות סיכון? אנשים רבים כיום חוששים להשקיע את כל החיסכונות שלהם בטענה כי ניתן להפסיד לא מעט כסף בכל השקעה. לעומת זאת, תוכניות החיסכון של הבנקים השונים משווקות בתור תוכניות חיסכון בטוחות שאינן חשופות לאפיקי השקעה ומבטיחות לבוחרים בהם הגנה מלאה מפני הפסדים. אך האם זה באמת נכון? לא בדיוק. הבנקים לא ממהרים לספר ללקוחותיהם שכל כספי החיסכון חשופים לפגיעת האינפלציה. נכון לכתיבת שורות אלה, האינפלציה בישראל גבוהה ועומדת על כ 4.1% משנה לשנה. האינפלציה בארצות הברית גבוהה הרבה יותר ועומדת על כ 9.1% משנה לשנה. איך זה קשור לכספי החיסכונות שלכם? האינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של הכסף, כך שהוא נשחק בהתאמה לגובה אחוזי האינפלציה. איך אפשר לשמור על ערך הכסף מפני פגיעת האינפלציה? בעזרת השקעות נדל"ן נבונות.

דירות למכירה ביוון כרתים: המשקיעים בורחים מהשוק הישראלי – מחירים גבוהים ואחוזי תשואה נמוכים!

חוששים להשקיע את כל החיסכונות שלכם ברכישת דירות למכירה ביוון כרתים? חשוב לדעת שכיום יש לא מעט אנשי מקצוע המסייעים למשקיעים זרים לרכוש נכסים אטרקטיביים וכדאיים להשקעה. אנשי מקצוע מקומיים, לרבות מתווכים, עורכי דין, רואי חשבון וחברות אחזקה מסייעות למשקיעים רבים מכל רחבי העולם להשקיע נכון את כל חסכונותיהם. ולמה לא בישראל? לא סתם משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע את מיטב כספם מעבר לים. הסיבות לכך הן בעיקר רצון הממשלה להרחיק את המשקיעים במטרה לצנן את עליות המחירים, מחירי הדיור הגבוהים, פגיעה ביכולתם של משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך למצוא נכסים אטרקטיביים בפריים לוקיישן ואחוזי תשואה נמוכים מהשכרת נכסים. אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת הנכסים בישראל נעים בין 2.2% ל 4.7% בלבד.

 

הכירו את כרתים – האי הגדול שמושך לא מעט תיירים בכל שנה!

כרתים הוא האי הגדול ביותר מבין כל איי יוון, והוא כולל כ 700,000 תושבים. תיירים רבים מגיעים לבקר בשטחו של האי כרתים מידי שנה ומתרשמים מהחופים היפים, המים הצלולים ומזג האוויר הים תיכוני. בשנת 2009 יוון בכלל וכרתים בפרט התמודדו עם משבר כלכלי של ממש. המשבר גרר את יוון לסף פשיטת רגל, אחוז האבטלה זינק, מחירי הדיור התרסקו ב 30% עד 50% והגיע מיתון חריף. עד שנת 2015 יוון התמודדה עם שאריות המשבר, עד שבשנת 2015 היא קיבלה את כל הסיוע הנדרש מהמדינות החברות באיחוד האירופי וסגרה את כל חובותיה. החל משנת 2015 ניכרת עלייה תמידית במחירי הדיור והמצב הכלכלי כולו עלה על גל חיובי. חשוב להדגיש כי יוון מוכיחה יכולות ניהול וחוסן כלכלי משמעותי בהתמודדות עם המשברים הגדולים מהשנים האחרונות. אז למה דווקא כרתים? הכירו את כל היתרונות שהאי הגדול ביוון מציע לכל הבוחרים להשקיע בו.

 

דירות למכירה ביוון כרתים: היתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בכרתים הם:

  1. מצבה הכלכלי של יוון מוכיח את עמידותה בפני אתגרים כלכליים מורכבים

לאחר המשבר הכלכלי הגדול שיוון חוותה בשנת 2009, היא הצליחה לשקם את מצבה ולהתמודד נכון עם כל משבר כלכלי משמעותי שחוותה. משקיעים רבים מכל רחבי העולם מתרשמים כי הממשל המקומי יודע היטב מה הוא עושה, ובעזרת תוכנית כלכלית סדורה ניתן להתגבר על כל משבר בקלות וביעילות. התמודדות נכונה מבטיחה למשקיעים ששוק הדיור יהיה האחרון להיפגע.

 

  1. מחירי הדיור הנמוכים בכרתים – בין 60,000 ל 120,000 אירו לדירה ממוצעת

מחירי הדיור בכרתים נמוכים למדי. מחירי הדיור הממוצעים נעים בין 60,000 לבין 120,000 אירו בלבד. מחירים אלה לא נראו בישראל מזה שנים ארוכות, כאן המחיר הממוצע לרכישת דירה ממוצעת עומד על כ 1,800,000 שקלים. המחירים הנמוכים בכרתים מהווים מספר יתרונות, ראשית, גם משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך יוכלו לרכוש דירה בכרתים בפריים לוקיישן. מעבר לכך, המחירים הנמוכים מגלמים פוטנציאל השבחה משמעותי לשנים הבאות. בהמשך נגע ביתרון נוסף הנובע ממחירי הדיור הנמוכים בכרתים.

 

  1. היצע דירות מוגבל

מנתונים רשמיים מהאי הגדול ביוון עולה תמונה ברורה – היצע הדירות בכרתים מוגבל, והביקוש לא מפסיק לעלות. עליית הביקוש ללא הגדלה משמעותית של ההיצע צפויה להוביל לעליית מחירים משמעותית בשנים הקרובות. המשקיעים הרבים שנוהרים לכרתים נהנים מעליות משמעותיות של אחוזים גבוהים בכל שנה.

 

  1. אחוזי תשואה גבוהים – בין 6% ל 10% תשואה בכל שנה

אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בכרתים גבוהים למדי. נכון לכתיבת שורות אלה אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים באי הגדול של יוון נעים בין 6% ל 10% בכל שנה. לשם ההשוואה, אחוז התשואה מהשכרת נכסים בישראל נמוך הרבה יותר ועומד על בין 2.2% ל 4.7% בכל שנה. מה הסיבה להפרשים הגדולים? מחירי הדיור. אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר הוא – ככל שמחירי הדיור גבוהים יותר, כך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתם נמוכים יותר וכן להיפך, ככל שמחירי הדיור נמוכים יותר, כך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתם גבוהים יותר.

  1. אמנת מס בין יוון לישראל

חוששים לשלם כפל מס בשל השקעה במדינה זרה? חשוב לדעת שבין ישראל ליוון קיימת אמנת מס. אמנת המס מבטיחה לכל המשקיעים הישראלים שבוחרים להשקיע בכל גבולות יוון פטור מלא מתשלום כפלי מס.

 

  1. קרבה גאוגרפית לישראל

יתרון נוסף ומשמעותי עבור ציבור המשקיעים הישראלי הוא כמובן הקרבה הגאוגרפית בין ישראל לכרתים. משקיעים רבים חוששים להשקיע מעבר לים בטענה כי כל הגעה לנכס תצריך מהם השקעה רבה וזמן ממושך. השקעה בכרתים תאפשר לכם להגיע לנכס שלכם תוך כשעה טיסה בלבד משמי ישראל.

 

דירות למכירה ביוון כרתים: מסלול ההשקעה הגדול ביותר בכרתים – השכרת נכסים לתיירים!

ומה מסלול ההשקעה הגדול ביותר בכרתים? משקיעים רבים בוחרים לרכוש נכס להשקעה לטובת השכרתו לתיירים. כפי שציינו מעלה, האי כרתים מצליח למשוך תיירים רבים מכל רחבי העולם. המשקיעים בוחרים להשכיר את הנכסים לתיירים במטרה למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד – בין 11% ל 16% בכל שנה. רוצים לרכוש דירת נופש ולהשכיר אותה לטווחי זמן קצרים? כרתים הוא האי עבורכם! משקיעים רבים שבוחרים להשכיר נכסים בכרתים נהנים משני אפיקי רווח שונים – הראשון הוא מעליית ערך הנכס והשני הוא מהשכרתו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו