דירות נופש למכירה ביוון – כך תצליחו למקסם רווחים ולהעלות באופן ניכר את אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

דירות נופש למכירה ביווןחושבים לרכוש דירות נופש להשקעה? יוון היא התשובה עבורכם. לא מעט משקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם בוחרים לרכוש דירות נופש למכירה ביוון. מדוע דווקא ביוון? בהמשך המאמר נגע בכל היתרונות שהיא מציעה עבור כל משקיעיה. מעבר לכך, נכיר מקרוב את החלופה המרכזית של השקעות נדל"ן, נגע ביתרונות ובחסרונות שהיא מציעה לבוחרים בה, נכיר את כל הנתונים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני השקעה ביוון, נגע במסלולי ההשקעה הבולטים באזור ועוד. אך קודם לכן, חשוב להדגיש ולומר כי יוון חוותה משבר כלכלי עמוק וקשה ב 2009. המדינה הגיעה לסף פשיטת רגל וכלל תושביה יצאו למחות ברחובות. מה מצבה הכלכלי היום ומדוע בכל זאת כדאי להשקיע בכל שטחה? המשיכו לקרוא את השורות הבאות ותקבלו את כל התשובות שיעזרו לכם לבחור נכון את יעד ההשקעה שלכם.

 

הכירו את כל האמת על החלופה המרכזית של השקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות "ללא סיכון"

לפני שתבחרו את יעד ההשקעה, אתם צריכים לבחור בין השקעות נדל"ן לבין החלופה המרכזית, תוכניות חיסכון בנקאיות. הבנקים בישראל בפרט ובכל רחבי העולם בכלל, מציעים מגוון רחב של מסלולי חיסכון שונים. ברוב המקרים, ההבדלים בין המסלולים באים לידי ביטוי בטווח ההשקעה ובגובה הריבית המוענקת לכל מסלול. תוכניות החיסכון הללו משווקות כתוכניות ללא סיכון, שכן הן אינן חשופות לאפיקי השקעה כלל והריבית החיובית ידועה מראש. אך האם תוכניות החיסכון הללו באמת בטוחות? התשובה היא ממש לא. הבנקים לא מספרים ללקוחות שלהם שכל כספי החיסכונות חשופים לפגיעת האינפלציה. האינפלציה, פירושה עליית מחירים כללית השוחקת את כוח הקנייה של המטבע. נכון לכתיבת שורות אלה האינפלציה בישראל עומדת על 4.1% ובארצות הברית על לא פחות מ 9.1%. מה זה אומר? זה אומר שכלל החוסכים בתוכניות החיסכון הללו מפסידים כ 4% מערך החיסכון (בישראל). רוצים לשמור על החסכונות מפני האינפלציה? השקעות נדל"ן הן הפיתרון עבורכם.

קראו עוד: תהליך קניית בית ביוון

הכירו את המשבר הכלכלי הגדול של יוון – סף פשיטת רגל!

אז חושבים להתחיל לרכוש נכסים למטרות השקעה? חשוב לדעת לעשות זאת נכון. בשנים האחרונות משקיעים רבים נוהרים לרכישת דירות נופש למכירה ביוון. מדוע דווקא דירות נופש ולמה דווקא ביוון? בשביל לענות על כך, חשוב להקדים מספר דגשים חשובים אודות מצבה הכלכלי של יוון. יוון חוותה משבר כלכלי עמוק בשנת 2009. המשבר הכלכלי העולמי שהחל בשנת 2008 הגיע ליוון בשיא תפארתו. המדינה הקטנה הגיעה למצב של סף פשיטת רגל, עד שמדינות האיחוד האירופי הציעו את סיוען ועזרו ליוון לצאת ממצבה הכלכלי המורכב. רק בשנת 2015 יוון סיימה לשלם לכל הנושים ויצאה לדרך חדשה. חשוב להדגיש כי במהלך שנות המשבר, אחוזי האבטלה במדינה זינקו, מחירי הדיור קרסו ב 30% עד 50% והמיתון לא איחר להגיע. אז למה בכל זאת כדאי להשקיע ביוון? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים שהיא מציעה לכלל המשקיעים בה.

 

היתרונות הגדולים בגינן משקיעים רבים בוחרים לרכוש דירות נופש למכירה ביוון הם:

  • מצבה הכלכלי לאחר המשבר הגדול שהחל ב 2009

כפי שציינו מעלה, יוון חוותה משבר כלכלי רציני החל משנת 2009. המשבר הכלכלי איים להכריע אותה והיא עמדה על סף פשיטת רגל. אך בשל התערבותן של מדינות האיחוד האירופי, יוון הצליחה לצאת מהמשבר הגדול ולקדם את מצבה הכלכלי. נכון לכתיבת שורות אלה, מצבה הכלכלי של יוון מצויין, ויש לה תוכניות פיתוח כלכליות סדורות לעוד שנים ארוכות. הליך ההתאוששות של יוון מרשים משקיעים רבים שרואים בה מדינה יציבה מבחינה כלכלית. יציבות כלכלית מהווה יתרון משמעותי עבור משקיעים זרים – כך הם יודעים שגם במקרים של התמודדויות כלכליות מורכבות, הממשל המקומי ידע לעשות את כל הנדרש בכדי לצמצם פגיעה בכספי המשקיעים.

 

  • מחירי דיור נמוכים – נחתכו ב 30% עד 50% בשנות המשבר

בעקבות המשבר הכלכלי הגדול של יוון, מחירי הדיור המקומיים באזור נחתכו בכ 30% עד 50% תוך זמן קצר. נכון לכתיבת שורות אלה מחירי הדיור ביוון עדיין נמוכים למדי. משקיעים רבים מצליחים לרכוש נכסים במחירים נמוכים יותר מעלות הבנייה של הנכסים, מה שאומר שישנה כמעט וודאות לעליית ערך משמעותית. מעבר לפוטנציאל ההשבחה, המחירים הנמוכים כוללים יתרונות נוספים, ביניהם – פתיחת דלת בפני משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל שרוצים לרכוש נכסים איכותיים בפריים לוקיישן, אחוזי תשואה גבוהים, מה שמוביל אותנו ליתרון הבא שיוון מציעה למשקיעים בה.

קראו עוד: דירות להשקעה ביוון

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 5% ל 10% בכל שנה

מחירי הדיור הנמוכים ביוון מאפשרים למשקיעים הרבים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכסים. מה הקשר בין מחיר הנכסים לבין אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתם? חשוב לדעת שקיים קשר ישיר בין השניים. אחד מהכללים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את השירה בה אתם רוצים להשקיע הוא – ככל שמחיר הדירה גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתה יהיו נמוכים יותר וכן להיפך, ככל שמחיר הדירה יהיה נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתה יהיו גבוהים יותר. ניתן לראות זאת בבירור בהפרשי אחוזי התשואה בין יוון לישראל. בישראל אחוזי התשואה נעים בין 2.2% ל 3.4% באזורי המרכז ובין 3.5% ל 4.7% באזורי פריפריה.

 

  • מחירי דיור במגמת עלייה ברורה – עלייה של כ 9% אשתקד

מעבר לאחוזי התשואה הגבוהים המתקבלים מהשכרת נכסים ביוון, המשקיעים נהנים גם מעליית ערך משמעותית. מחירי הדיור ביוון נמצאים במגמת עלייה ברורה ויציבה. בשנה החולפת המחירים זינקו בלא פחות מ 9% בשנה בודדת. מחירי הדיור צפויים להמשיך לטפס גם בשנים הבאות, מה שמושך משקיעים רבים לכל רחבי יוון.

  • תיירים רבים מידי שנה – כ 30,000,000 תיירים מגיעים לשטחה בכל שנה

אם לא די בכך היתרונות הללו, חשוב לדעת שהאקלים המצוי ביוון גורם לתיירים רבים להגיע למחוזותיה השונים בכל עונות השנה. מידי שנה מגיעים כ 30,000,000 תיירים לשטחה של יוון. מדוע הם נספרים בתור יתרון למשקיעים? מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, התיירים הרבים מעלים את הביקוש לדיור ביוון, מה שתורם לעליית מחירים, הן של הדיור והן של השכירות. שנית, התיירים הרבים מאפשרים למשקיעים לבחור דירות נופש למכירה ביוון. דירות נופש למכירה ביוון מניבות אחוזי תשואה גבוהים במיוחד. המשקיעים בדירות נופש מגדילים רווחים ונהנים מאחוזי תשואה הנעים בין 10% ל 20% בכל שנה.

 

  • קרבה גאוגרפית לישראל

משקיעים ישראלים רבים בוחרים לרכוש נכסים בישראל רק מחשש להליך ארוך ומורכב בכדי להגיע לנכס שבחרו לרכוש מעבר לים. לכן, חשוב להדגיש כי עבור המשקיעים הישראלים, יוון מהווה פיתרון מושלם. תום כשעה טיסה בלבד משמי ישראל המשקיע יכול לנחות בקרבת מקום הנכס שלו. השקעה ביוון תבטיח לכם אחוזי תשואה גבוהים, מחירים נמוכים פוטנציאל השבחה גבוה ובמרחק טיסה של כשעה בלבד!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו