בתים להשקעה ביוון – הכירו מקרוב את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

רוצים להשקיע ביוון השכנה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות השקעות נדל"ן ביוון, לרבות היתרונות הגדולים שגורמים למשקיעים רבים מכל רחבי העולם לבחור דווקא ביוון, החסרונות הגדולים של השקעה בשוק הדיור המקומי, מצב שוק הדיור בישראל לעומת מצב שוק הדיור ביוון והחלופה המרכזית של השקעות נדל"ן בכל רחבי העולם – תוכניות חיסכון בנקאיות. אם נמאס לכם שכל החיסכונות שלכם יושבים בחשבון העו"ש או בפק"מ עם ריבית אפסית, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות, הן יחשפו בפניכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות השקעות נדל"ן מניבות וכדאיות.

 

חושבים לחסוך את כל החיסכונות בתוכניות חיסכון בנקאיות? תתכוננו להפסיד לא מעט כסף בכל שנה!

תחילה חשוב לפתוח בהיכרות עם החלופה המרכזית של השקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות. רבים מאיתנו בוחרים בתוכניות חיסכון בנקאיות מתוך הנחה שאין חלופה בטוחה לכל החיסכונות שלנו. אנשים רבים בטוחים כי תוכניות החיסכון הבנקאיות מגינות על כל חסכונותיהם מפני כל הפסד. מדוע הם חושבים כך? כי הבנקים משווקים את התוכניות הללו בתור תוכניות בטוחות שאינן חשופות למסלולי השקעה כלל. אך נאם תוכניות החיסכון אכן בטוחות? התשובה היא ממש לא. תוכניות החיסכון מניבות אחוזי תשואה אפסיים, נמוכים בעשרות אחוזים מהאינפלציה בישראל (שנכון לכתיבת שורות אלה עומדת על לא פחות מ 4.1%). הבנקים לא ממהרים להסביר לכל לקוחותיהם כי כל כספם חשוף לשחיקת האינפלציה (כלומר הם מפסידים את אחוז האינפלציה מסך החיסכון כולו). רוצים לשמור על החיסכונות שלכם וליהנות מאחוזי תשואה עודפים? חשוב שתכירו את האפשרות לרכוש בתים להשקעה ביוון.

למה דווקא יוון? הכירו את השכנה שמצליחה למשוך משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם

אם כבר נדל"ן, למה דווקא ביוון ולא בישראל? משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים בשנים האחרונות לוותר על הנוחות של השקעה ליד ביתם לטובת השקעה מעבר לים. הסיבות ברורות – מחירי הגיור בישראל זינקו בעשור האחרון. ישנם אזורים בהם מחירי הדיור הכפילו ואף שילשו את ערכם. לכן, הממשלה נוקטת בלל צעדים ופעולות לטובת בלימת עליית מחירי הדיור בישראל. איך ניתן לבלום את עליות המחירים? בשתי דרכים אפשריות, הראשונה היא הגדלה מהירה של ההיצע, והשניה היא הקטנה מהירה של הביקוש. הממשלה בוחרת לשלב בין השיטות ומנסה להוציא את המשקיעים הרבים מהשוק. הוצאת המשקיעים תביא לקיטון מהיר בביקוש ותסייע לבלימת מחירים. איך מרחיקים את המשקיעים? בעזרת שלל חוקים חדשים כמו העלאת מס הרכישה על דירה שניה מ 5% ל 8% או ביטול האפשרות למשכן נכס קיים לטובת קבלת 50% מערכו למימון נכס נוסף.

 

יוון הגיעה לסף פשיטת רגל במשבר הכלכלי העולמי של שנת 2008 – למה בכל זאת כדאי להשקיע בה?

רוצים לרכוש בתים להשקעה ביוון? חשוב שתכירו מספר נתונים מעניינים אודות מצב הכלכלה המקומית, התמודדותה עם משברים כלכליים גדולים ומצב שוק הדיור היווני. הכלכלה היוונית התמודדה עם משבר משמעותי עם פרוץ המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008. יוון הגיעה למצב של סף פשיטת רגל עד כדי יציאת תושביה להפגנות ברחובות. האינפלציה טיפסה, אחוזי האבטלה זינקו והמיתון לא איחר להגיע. מצבה הכלכלי היה קשה עד שמדינות האיחוד האירופי הגישו לה סיוע כלכלי משמעותי והצליחו למנוע ממנה להגיע לפשיטת רגל מדינית. מאז ועד היום הכלכלה היוונית מוכיחה את עמידותה ויציבותה אל מול מורכבויות כלכליות רבות. היציאה מהמשבר איפשרה לכלכלה המקומית לנהל את עתידה בצורה נכונה כך שעד היום יש למדינה שלל תוכניות כלכליות שצפויות לסייע בהתפתחותה לעוד שנים ארוכות קדימה. משקיעים רבים רואים בכך יתרון משמעותי להשקעה בכל גבולותיה של יוון. רוצים להכיר יתרונות נוספים? ריכזנו עבורכם את היתרונות המרכזיים.

 

היתרונות הגדולים של רכישת בתים להשקעה ביוון הם:

  • כלכלה מקומית יציבה וחזקה

כפי שציינו מעלה, החל משנת 2015 הכלכלה היוונית נראית חזקה ויציבה. בשנת 2015 יוון שילמה לכל נושיה את חובותיה, ומאז ועד היום היא מוכיחה איתנות כלכלית להתמודדות עם כל קושי. משקיעים רבים אוהבים לראות ממשלות חזקות שמתנהלות נכון מבחינה כלכלית. ממשלות אלה יעשו כל שביכולתן על מנת לוודא שהמשקיעים לא יאבדו את כספם.

 

  • החל משנת 2017 – שוק דיור בעלייה ברורה!

החל משנת 2017 מחירי הדיור ביוון עולים ביציבות. כפי שציינו, המשבר הכלכלי העולמי של שנת 2008 גרם ליוון להגיע לסף פשיטת רגל. מצב זה גרר את שוק הדיור לקטסטרופה שנובילה לחיתוך מחירים בשיעור של לא פחות מ 30% עד 50%. אך החל משנת 2017 ניכרת עלייה ברורה במחירי הדיור, מה שמאפשר למשקיעים הרבים לתפוס את המחירים הנמוכים וליהנות מעלייה משמעותית גם בשנים הבאות.

 

  • מחירי הדיור עדיין זולים – נחתכו ב 30% – 50% בעקבות המשבר הכלכלי של 2008

קריסת מחירי הדיור עם הקריסה הכלכלית שיוון חוותה בשנת 2008 יצרה הזדמנות של ממש. מחירי הדיור התאזנו והחלו מגמת עלייה רק בשנת 2017, מה שאומר שיש להם עוד הרבה שנים להמשיך לעלות. משקיעי נדל"ן רבים בוחרים דווקא ביוון בשל ההזדמנות לתפוס מחירים נמוכים בעת היפוך המגמה ותחילתה ל מגמת עלייה. מעבר לכך, המחירים הנמוכים מאפשרים גם למשקיעים קטנים עם הום עצמי נמוך ליהנות מנכסים גדולים, איכותיים וחדשים בפריים לוקיישן. בישראל המשקיעים הללו בקושי יצליחו לרכוש דירה קטנה וישנה באזור נידח.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 5% ל 10% בכל שנה

המחירים הנמוכים משפיעים באופן ישיר על אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים ביוון. אחד מהכללים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים הוא הקשר הישיר בין מחיר הנכס לאחוזי התשואה שהוא מניב. ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שהוא מניב יהיו נמוכים יותר וכן להיפך. ניתן לראות זאת בבירור בהשוואה בין יוון לישראל. דירות מגורים בישראל מניבות בין 2.2% ועד 4.7% תשואה בכל שנה. לעומת זאת ביוון, ניתן לקבל בין 5% ל 10% תשואה בכל שנה.

  • תיירות עניפה – עשרות מיליוני תיירים בכל שנה

מעבר לכך, יוון מארחת בשטחה עשרות מיליוני תיירים בכל שנה. נתון זה מגדיל את הביקוש לדיור ותורם לעליית מחירים. כמו כן התיירים הרבים מאפשרים למשקיעים למקסם רווחים ולהשכיר נכסים לטווחי זמן קצרים. השכרת נכסים לתיירים מאפשרת למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה עודפים – בין 10% ל 15% בכל שנה ממוצעת.

 

  • קרבה גאוגרפית לישראל

הקרבה הגיאוגרפית למדינת ישראל מושכת משקיעי נדל"ן ישראלים רבים למחוזותיה של יוון. חוששים להשקיע מעבר לים במדינות מרוחקות המצריכות טיסה של שעות ארוכות? יוון היא הפיתרון עבורכם. תוך כשעה וחצי בלבד משמי ישראל תוכלו לנחות בנכס שלכם.

 

  • עידוד משקיעים זרים על ידי הממשל המקומי

הממשל המקומי מבין את יתרונותיהם של המשקיעים הזרים ולכן מעודד אותם להשקיע בגבולות יוון. בין כלל העידודים ניתנת אזרחות למשקיעים גדולים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו