קניית נדלן ביוון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

קניית נדלן ביווןקניית נדלן ביוון היא לא רק החלטה כלכלית, אלא החלטה אסטרטגית לכל דבר ועניין אשר מצריכה את התכנונים הנכונים, הכרת הבירוקרטיות ביוון, שיטות המיסוי השונות ועוד. כדי להקל עליכם, ריכזנו את המדריך המלא לרכישת נכס ביוון למטרת השקעת נדל"ן, המשיכו לקרוא. 

יוון היא אחד היעדים הפופולריים ביותר להשקעות נדל"ן מזה זמן רב, למרות ואולי בזכות המשבר הכלכלי שפקד אותה בשנת 2008-2009. עם ריבית נמוכה שמוצעת למשקיעים כפעולת תמריץ ועידוד השקעות נדל"ן וכן שוק נכסים יציב, יוון היא מקום מצוין להשקעה בנכסים. זהו גם יעד חשוב עבור גולים אירופאים, שכן רבים מהם מטיילים ליוון, מעתיקים את מגוריהם אליה ועוד. בתוך כך, קניית נדלן ביוון מאפשרת להנות ממגוון של השקעות שונות, החל מדירות מגורים, דרך דירות יוקרה, נופש, דירות AIRBNB פוטנציאליות ביעדים נחשקים ועוד. 

רקע כללי על יוון 

ליוון יש היסטוריה ותרבות מרתקת ומגוונת שעדיין חיה ונושמת גם כיום. נופי הארץ מלאים ביופי טבעי ותרבות יוונית אותנטית, בעוד שהערים הגדולות כמו אתונה מציעות את כל סגנונות החיים המודרניים-מערביים של אירופה. תמצאו כאן הכול, החל מהחופים הצבועים בחולות בצבע לבן, דרך היערות השופעים ועד להריסות העתיקות שמושכות תיירים מכל העולם בכל ימות השנה. 

לעם היווני יש קהילות חזקות ומסבירות פנים, המתבטאות בהכנסת האורחים והידידות של התושבים. יוון היא מדינה באירופה, והיא חלק מהאיחוד האירופי. יש בה כ-11 מיליון תושבים, ורבים לא יודעים שביוון אפשר למצוא יותר מ-3,000 איים (לא כולם מיושבים). 

קצת רקע על יוון ועל השקעות נדל"ן

יוון היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור משקיעי נדל"ן בינלאומיים. למדינה יש מגוון רחב של נכסים למכירה וממשלת יוון הקלה במהלך השנים על משקיעים זרים לרכוש נכס ביוון. בירת המדינה, אתונה, היא אחד מיעדי התיירות המובילים באירופה. בנוסף לכך, יוון היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם.

כמשקיעים, תצטרכו לשקול כמה גורמים לפני רכישת נכס ביוון. אתם צריכים לדעת איזה סוג נכס אתם רוצים, התקציב שלכם, לקבל ייעוץ פיננסי במקרה הצורך, להכיר את האזורים השונים ביוון שמומלצים להשקעות, להכיר את שיטת המיסוי היוונית ועוד. בתוך כך, השלב הראשון הוא להחליט איזה סוג נכס אתם רוצים והאם הוא זקוק לשיפוץ או לא. כמו כן, עליכם להחליט אם אתם זקוקים לסיוע ברכישת הנכס על ידי שכירת סוכן נדל"ן או מתווך מקומי שמכיר את שוק הנדל"ן היווני.

קראו עוד: דירות להשקעה ביוון

כמה עולה דירה ביוון?

במיוחד בעשור האחרון, מדינת יוון הופכת יותר ויותר פופולרית להשקעה בנדל"ן. המדינה דורגה על ידי מגזינים נחשבים כיעד המשתלם ביותר להשקעה בנכסים באירופה ובים התיכון. אבל, לפני שאתם מבצעים השקעות, חשוב לדעת מה עליכם לעשות על מנת לרכוש נכס וכמה זה יעלה. 

מחיר דירה ביוון יכול לנוע בין 55,000 – 60,000 אירו לדירת 3 חדרים, ועד 250,000 – 500,000 אירו לבית קרקע על קו החוף היפהפה של אחד מהאיים ביוון. במחירים אלו, יוון היא יעד פופולרי עבור מי שמחפש להשקיע בנדל"ן. האזור מציע מגוון רחב של אפשרויות למשקיעים, לרבות נכסים למגורים, מסחר וחקלאות, דירות מגורים ועוד. 

מדוע יוון יעד מעולה להשקעות נדל"ן? 

יוון היא יעד מצוין להשקעות נדל"ן. מדובר במדינה בעלת היסטוריה ותרבות עשירה שאמנם ספגה מכה קשה במשבר הכלכלי של שנת 2008, אבל צומחת בקצב של 9.32% בשיעור השינוי במחירי הנדל"ן, בשנה. בתוך כך, תשואה ממוצעת על נכס להשקעה ביוון עומדת על כ-5% – 11.5% רווח בשנה. 

אם בוחנים אופציות להשקעות נדל"ן באירופה, חשוב לציין כי ישנם כמה וכמה הבדלים בין השקעה ביוון לבין השקעות במדינות אירופאיות אחרות. למשל, גובה המס על רווחי הון ביוון עומד על 15% בלבד, בעוד מדינות אחרות מחייבות תשלום מס על רווחי הון בגובה של 28%. כפי שאנו רואים, מדובר בפערים של יותר מ-50% בחלק מהמקרים של קניית נדלן ביוון. 

קראו עוד: נדלן ביוון למכירה

עוד נתונים כלכליים על קניית נדלן ביוון 

באופן כללי, גודל השוק של יוון מונה כ-11 מיליון אנשים, כאשר תוכלו לבחון את הערים המרכזיות אשר מומלצות להשקעה, כמו למשל אתונה, לפקדה, סלוניקי ועוד. אם תחפשו קניית נדלן ביוון, מס הרכישה בדרך כלל ינוע בין 8% לבין 13%, תלוי בסוג הנכס והשימוש בו, האזור ביוון ועוד. 

עוד חשוב לדעת כי שיעור המס על הכנסה משכר הדירה ביוון עומד על 7.5% בלבד, נתון משמעותית נמוך ממדינות אחרות באירופה. זאת, בזמן שדמי שכירות חודשיים ממוצעים ביוון נעים בין 1,400 אירו לבין 1,650 אירו ומעלה.

האזורים הכי מומלצים ביוון עבור השקעות נדל"ן 

ישנם אזורים רבים ביוון המושלמים להשקעה בנדל"ן, אך האזורים המומלצים ביותר כוללים את אתונה, סלוניקי וקורפו. בשלושת האזורים הללו תוכלו למצוא שפע של נכסי יוקרה יוקרתיים, דירות נופש, דירות מגורים במחירים זולים ביוון, דירות שיכולות לשמש AIRBNB ועוד. עם זאת, מה שמייחד את המקומות הללו הוא, העובדה שיש בהם מרכזים עירוניים נהדרים עם הרבה מה להציע לתיירים בקיץ וגם בחורף. 

אם אתם מחפשים אחר רכישת נכס ביוון, קניית נדלן ביוון יכולה לכלול בדיקה של אזורים כמו אתונה סלוניקי, חאניה, רודוס, סנטוריני, פטרס ועוד. מלבד אזורים אלו, קיימים אזורים נוספים המומלצים לרכישת נכס, בעוד שיטות המיסוי לרוב נותרות זהות בין איי יוון השונים. 

בין אם אתם מחפשים רכישת נכס ביוון מסוג כזה או אחר, זכרו כי קניית נדלן ביוון בדרך כלל מחייבת ייעוץ פיננסי או ייעוץ השקעות נדל"ן. הייעוץ יכסה נושאים שונים ותחומים כמו התנהלות בירוקרטית ביוון, הכרת שיטת המיסוי באיים השונים ועוד. לפני נקיטת כל צעד, בדקו במה יועץ השקעות ביוון יכול לסייע לכם. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו