דירות למכירה ביוון יד 2

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

איי יאי יאי, יוון הקסומה, כל מי שביקר פעם אחת בחופייך כבר מתכנן את הנסיעה הבאה אלייך. ומי שבאמת התאהב ביוון מכף רגל ועד ראש, מחפש דירות למכירה ביוון יד 2, דירות ביוון למכירה בפלטפורמות החברתיות ובכל מדיה שתאפשר מגורים או השקעת נדל"ן באזור הקסום הזה של העולם. אם כך, הנה כל מה שצריך לדעת על רכישת נכס ביוון, המשיכו לקרוא.

מה חשוב לדעת על דירות למכירה ביוון יד 2? ובכן, יוון היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור משקיעים ותיירים. ובעוד שלמדינה היסטוריה עשירה, נופים מדהימים ואקלים מדהים, היא מהווה מוקד עלייה לרגל עבור משקיעי נדל"ן וכן אנשים פרטיים שמעוניינים לרכוש נכס בה לטובת מגורים. ויחד עם הפקטור של הכלכלה אשר צומחת מחדש לאחר פגיעה אנושה בה בשנים האחרונות, אפשר למצוא בה הזדמנויות נדל"ן נפלאות.

קצת רקע על הקסם שנקרא יוון

רגע לפני שנדבר על דירות למכירה ביוון יד 2, אנחנו חייבים ליוון את הכבוד המגיע לה ולספק מעט רקע על המקום הקסום הזה. יוון הקסומה היא מדינה יפהפייה שקיימת כבר אלפי שנים. היא ידועה במיתולוגיה העשירה ובנקודות הציון התרבותיות הרבות כל כך שלה. ניתן לחוות את היופי של יוון בדרכים רבות, בין אם תרצו לבלות את זמנכם בטבע או להתהולל ולהרגיש את חיי העיר. בארץ יש מספר מוזיאונים ומוקדי תרבות שיגרמו לכם להתאהב בה, ואלו הן הסיבות לכך שיוון מושכת כל כך הרבה תיירים במהלך השנה (כ-30 מיליון מבקרים בשנה).

ביוון יש כמה מקומות נהדרים לתיירים בכל רחבי המדינה, אבל יש כמה ערים פופולריות יותר מאחרות, בהן אנשים מעדיפים לרכוש נכסים בחלק גדול מהמקרים. אתונה למשל, היא עיר שנבחרה כיעד הפופולרי ביותר עבור תיירים ביוון. אם תחפשו דירות למכירה ביוון יד 2 בעיר הזו, תגלו המון אופציות שונות, החל מנכסים ישנים ועד מודרניים הכוללים מתחם מגורים עם בריכה פרטית, חדר כושר ועוד.

כלכלת יוון – מתנה במסווה של פשיטת רגל

אמנם בעבר יוון הייתה בפשיטת רגל, אבל בפועל, זה גרם למשיכה אדירה של משקיעים ויזמים, מה שגרם לה לצמוח מחדש בשנים האחרונות. במילים אחרות, מתנה במסווה של קריסה כלכלית. אם חיפשתם דירות למכירה ביוון יד 2, כנראה שכרגע זה הזמן הטוב ביותר לרכישת נכסים במדינה האדירה הזאת, שידעתם או לא ידעתם, אבל היא כוללת יותר מ-3,000 איים (!).

כלכלת יוון חווה תחייה בשנים האחרונות, ונכון להיום, יוון היא אחד היעדים הפופולריים ביותר להשקעה בנדל"ן בשל יוקר המחיה הנמוך ואיכות החיים הגבוהה, החופים המדהימים והתיירות שמורגשת בכל ימות השנה, גם בחורף. המדינה מפורסמת מאוד בזכות החופים היפים שלה, מזג האוויר החם והאוכל, מה שכנראה הצליח להוביל אותה להתאוששות לאחר קריסת הכלכלה שלה.

האזורים המומלצים ביוון לרכישת נכס

רגע לפני שתחפשו דירות למכירה ביוון יד 2, חשוב שתכירו את האזורים הכי מומלצים ביוון לרכישת נכס. באופן כללי, הרבה אנשים יגידו שהאזורים והערים המומלצים ביותר ביוון לרכישת נכס הם אתונה וסלוניקי. שתי הערים הללו מאוכלסות בצפיפות עם אטרקציות רבות שהופכות אותן למקומות אידיאליים לרכישת נכסים. בנוסף לערים אלו, אזורים פופולריים נוספים כוללים את פטראס ופיראוס. לשתי הערים הללו יש חופים יפים המספקים תצפית מצוינת על הים האגאי, מה שהופך את האזורים האלו למוקדי משיכה אדירים עבור תיירים מכל העולם. אם תכננתם רכישת נכס ביוון למטרת השקעה, אלו אזורים בהחלט מומלצים.

בסופו של דבר, ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת רכישת נכס ביוון. מקום טוב להתחיל בו הוא עיון באינטרנט בכל הנוגע לאזורים ובערים שהומלצו על ידי מומחי נדל"ן. תוכלו גם להסתכל על הערים המומלצות ביותר ביוון לרכישת נכס לפי מגזינים נחשבים בעולם (עדיף מגזינים של נדל”ן), מה שיכול לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת היכן לקנות את הנכס שלכם.

באנר הנעה לפעולה - דירות למכירה ביוון יד 2

מס רכישה ביוון

משקיעי נדלן רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את מיטב כספם דווקא ביוון. יוון כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים שגורמים לישראלים רבים לוותר על השקעה בגבולות המדינה לטובת רכישת נכסים מעבר לים. השקעות נדל"ן ביוון הפכו מבוקשות במיוחד בשנים האחרונות וזאת בגין יתרונות רבים, כגון: אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים, פוטנציאל לעליות ערך גדולות באזורי הביקוש, מחירי דיור נמוכים ועוד. מס רכישה ביוון נע בין 8% ל 13% לכל היותר בהתאם לנתוני העסקה שלכם.

מחירי הנדל"ן ביוון

כפי שציינו מעלה, השקעות נדל"ן ביוון מאפשרות למשקיעים רבים ליהנות ממחירים אטרקטיביים. לשם השוואה, מחירי הדיור ביוון נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. רוצים ליהנות מדירה גדולה, חדשה ומפנקת בפריים לוקיישן במחיר של דירת 2 חדרים ישנה באזורי פריפרייה בישראל? יוון היא התשובה עבורכם. 

מחירי הדיור ביוון

המחירים מושפעים בעיקר משנת הבנייה, מרמת הבנייה וכמובן מהמיקום של הדירות השונות

כאשר תחפשו דירות למכירה ביוון יד 2, אתם תגלו כי דירה להשקעה ביוון (אתונה/סלוניקי) יכולה לעלות לכם בין 55,000 אירו ל-550,000 אירו ומעלה. מחיר דירת 3 חדרים ביוון יכול לנוע בין 120,000 – 60,000 אירו, בעוד שמחיר דירת 4 חדרים ביוון מחירים יכול לנוע בין 145,000 – 80,000 אירו.

אם תרצו לדעת כמה עולה דירת 5 חדרים ביוון, במהלך גלילה בין המודעות תגלו כי המחיר ינוע בין 260,000 – 190,000 אירו. אם תרצו לרכוש בית קרקע ביוון, אולי אפילו בית פרטי אשר נושק לקו אחד מחופיה המקסימים של יוון, תשלמו בין 200,000 – 110,000 אירו. עבור מי שרוצים להתפנק עם וילה ביוון, המחירים ינועו בין 500,000 – 250,000 אירו.

אינפוגרפקיה מחירי הדירות ביוון - INVESTEC

 

נתוני שוק הנדל"ן ביוון

לאחר שעברתם על כמה מודעות של דירות למכירה ביוון יד 2, הגיע הזמן לברר כמה נתוני מפתח על שוק הנדל"ן של יוון. למשל, חשוב לדעת כי גודל השוק מונה כ-11-12 מיליון בני אדם, לא כולל תיירים אשר פוקדים את יוון במספרים של כ-30-35 מיליון בשנה. כמו כן, יש לציין כי הערים המרכזיות להשקעה הן בדרך כלל אתונה, סלוניקי וכן האי לפקדה.

נכון להיום, שיעור השינוי במחירי הנדל"ן ביוון מצביע על עלייה של כ-9.32%, כאשר דמי שכירות חודשיים ממוצעים עומדים ביוון על כ-$1450-1550. כפועל יוצא מכך, שיעור המס על הכנסה משכ"ד עומד על כ-7% – 7.5%. לגבי מס רכישה ביוון, הוא עומד על 8% – 13% (בהתאם למחיר הנכס שתרכשו).

עדיין מתלבטים? אם כבר עברתם על כמה מודעות של דירות למכירה ביוון יד 2, אולי כדאי לדבר גם עם יועצי השקעות ביוון, יועצים פיננסיים וכולי.

אחוזי תשואה ביוון לשנת 2023

בעוד אחוזי התשואה על דירה מניבה (דירה המושכרת למטרות רווח) בישראל נעים בין 2.1% ל 4.5% לכל היותר, אחוזי התשואה שניתן לקבל מהשכרת נכסים ביוון יכולים להגיע עד 10% בכל שנה. חשוב להדגיש כי מעבר לכך עליית ערך הנכס אף הוא נוסף לרווחים מהשקעות נדל"ן ביוון.

היתרון ברכישת קרקע ביוון מול ישראל

ישנם לא מעט יתרונות בהשקעות נדל"ן ביוון בהשוואה להשקעות נדל"ן בישראל. בשורות הבאות נביא רק כמה מהיתרונות המשמעותיים ביותר.

  • מחירי הדיור 

היתרון הראשון הוא מחירי הדיור. מחירי הדיור ביוון נמוכים באופן משמעותי מאלה הקיימים בישראל. יתרון זה מגלם מספר תתי יתרונות משמעותיים. ראשית, יוון פותחת את שעריה בפני משקיעים רבים עם הון עצמי מוגבל. משקיעים רבים עם הון עצמי נמוך נאלצים להתפשר על נכסים ישנים באזורים ללא ביקוש ברחבי ישראל בעוד שביוון יש לכם אפשרויות רבות הכוללות דירות חדשות באזור ביקוש. שנית. מחירי הדיון מגלמים פוטנציאל השבחה עתידי של הנכס. מחירי הדיור בישראל גבוהים למדי ומגלמים סיכוי נמוך להמשך עליות בקצב מהיר, בעוד שביוון חלה התיצצבות לאחר המשבר הגדול והמחירים הנמוכים מגלמים פוטנציאל השמבחה משמעותי בשנים הקרובות.

  • אחוזי התשואה מהשכרת נכסים

אחוזי התשואה מהשקעות ביוון גבוהים משמעותית מאלה הקיימים בישראל. בישראל אחוזי התשואה נעים בין 2.1% ל 4.5% לכל היותר בעוד שביוון ניתן לקבל גם 10% תשואה ואף למעלה מכך בכל שנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו